פרסום ראשון

המכרז על תקציב המועצה לצרכנות עלה ל-bbr expert על כל העצבים

יסמין מרחב ואייל בר, מבעלי bbr expert במכתב למועצה הישראלית לצרכנות: "המכרז ההזוי שפרסמה המועצה הישראלית לצרכנות ודאי עשה את דרכו לפח האשפה בכל משרד פרסום אליו הגיע"
משה בנימין |

משרדי פרסום חיים עבור מכרזים, זה מכניס אותם למתח הראוי ולאדרנלין לקראת קבלת (אולי) תקציב פרסום חדש. מכרז כזה שיצא לאחרונה מאת המועצה הישראלית לצרכנות מתקבל דווקא בחזית קרה במשרד הפרסום bbr expert שתקציב בסדר גודל כזה (פחות ממיליון שקל) יכול להתאים להם.

במכתב גלוי שהעבירו בעלי המשרד אייל בר ויסמין מרחב למועצה הישראלית לצרכנות וכותרתו 'המועצה הישראלית לצרכנות לא הוגנת!' נכתב: "המועצה הישראלית לצרכנות הוגנת מתהדרת גם בסיסמה "נלחמים על זכותכם להגינות". עכשיו היא גם פרסמה מכרז למתן שירותי פרסום. אם הוא לא היה מצחיק, היינו בוכים".

"המכרז ההזוי שפרסמה המועצה הישראלית לצרכנות ודאי עשה את דרכו לפח האשפה בכל משרד פרסום אליו הגיע. זה המקום הראוי לו. המכרז הלא הגיוני ולא הוגן הזה באמת לא היה שווה התייחסות, אלמלא הגיע מ... המועצה הישראלית לצרכנות. אותה מועצה שחרתה את ההגינות על דיגלה. חרתה? חרטה!".

"במסמך ארוך, מפותל ומתיש מפרטת המועצה את דרישותיה ממשרדי הפרסום המעוניינים לזכות בסיכוי להשתתף במכרז המקדים שהיא מעוניינת לערוך על תקציב הפרסום הקטנטן שלה".

"וכשהמועצה הישראלית דורשת, היא דורשת ודורשת...תעמדו בתנאים מגבילים. תכינו את כל העבודה אסטרטגית. תעשו את כל ההכנות המוקדמות. תעברו את כל השלבים. תבצעו את כל העבודה הגראפית. תמלאו את כל הטפסים. תעשו בשבילנו את התוכניות במדיה. תנו לנו ערבויות (?!?)".

"והכל בלי לשלם, בלי לתגמל. תכינו הכל הכל הכל , ואז... או אז "נראה"... "אולי"... "לא מתחייבים לכלום". נו באמת. מועצה יקרה. חשבנו נאה דורשת - נאה מקיימת. אבל רק לדרוש? את כל העבודה הזו שאתם דורשים ממשרדי הפרסום לעשות עבורכם בחינם, אתם רוצים שהם יעשו כדי לזכות לבסוף באחד התקציבים הקטנים ביותר בישראל. למה מה?".

"אז מועצה יקרה לצרכנות, בשביל ההגינות (שאתם חתומים עליה) תבדקו, תכינו שיעורי בית, ובחייכם, תהיו הוגנים".

תגובת דוברת המועצה הישראלית לצרכנות: "המכתב טרם התקבל במשרדנו ולכן לא נוכל להגיב לתוכנו".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה