כמיטב המסורת: צוותי הקריאייטיב בגיתם BBDO מתחרים בניהם כדי להגיע לקאן

20 עובדי קריאייטיב בגיתם מפיקים קמפיין ויראלי לפחיות הארוכות של פפסי - הנצפה ביותר ביו-טיוב יזכה את יוצריו בכרטיסים לפסטיבל קאן
משה בנימין |

גיתם BBDO החליטו לפרגן לעובדי המשרד כרטיסים לפסטיבל קאן, אבל לא כל-כך מהר, גם עבור זה הם צריכים לעבוד קשה למען הלקוחות. המשרד מנהל תחרות פנימית, זו השנה השלישית בקרב עובדי המשרד סביב הפחיות הארוכות של פפסי מקס.

10 זוגות של אנשי קריאייטיב בגיתם BBDO מתחרים בינהם על הזכות לטוס לקאן על חשבון המשרד. כל צוות התבקש לייצר סרטון ויראלי שבו מציגים את פפסי מקס עם המסר של: פחית, דקה/גבוהה/ארוכה/צרה. הסרטון הנצפה ביותר בקרב הגולשים יזכה את יוצריו בכרטיסים לפסטיבל קאן הבא על חשבון המשרד.

התחרות בגיתם BBDO הפכה (או בדרכה להיות) מסורת שנתית של המשרד כאשר התחרות הנוכחית היא כבר השלישית במספר. לאייס הגיעו מספר סרטונים ויראליים של צוותי המשרד אך למען הסדר הטוב לא נצרף את הלינקים שלהם כדי לשמור על האיזון וההגינות בתחרות בין הצוותים.

במידה ואתם חלק מתעשיית הפרסום או שיש לכם חברים בגיתם לבטח כבר קיבלתם לינקים לסרטונים באמצעות הודעות בפייסבוק, במייל, ביונת דואר ובמה לא כדי להיכנס ולצפות ובכך לקרב את אחד הזוגות לכרטיסי הטיסה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה