ינון לנדנברג ודורון טל מראים לביל גייטס את הגב בתחרות ה-Bees Awards

קמפיין "מכונת הלייקים" של פובליסיס-אידיאולוג'יק עבור קוקה קולה זכה במקום ה-1 ב-2 קטגוריות בתחרות הפרסום והקריאייטיב של המדיה החברתית; בין הפיינליסטים שהתחרו היו מיקרוסופט, וודאפון ורקיט-בנקיזר
משה בנימין |

קמפיין "מכונת הלייקים" של פובליסיס-אידיאולוג'יק עבור קוקה קולה זכה הלילה במקום הראשון בשתי קטגוריות בתחרות הבינלאומית The Bees Awards.

תחרות The Bees Awards שהיא התחרות הבינלאומית הראשונה העוסקת בפרסום וקריאייטיב בתחום המדיה החברתית, הנחשב היום התחום החם ביותר בעולם הדיגיטל. התחרות נערכת בסאן-פרנסיסקו ומשתתפים בה משרדים מכל העולם. פובליסיס אידיאולוג'יק זכתה במקום הראשון עם קמפיין קוקה קולה בקטגוריית השימוש הטוב ביותר בכלים אלטרנטיבים ובקטגוריית החדשנות, כשהיא גוברת על פיינליסטים נוספים בקטגוריות אלה כגון מיקרוסופט, וודאפון ורקיט-בנקיזר.

בנוסף לשתי הזכיות הכניסה פובליסיס-אידיאולוג'יק פיינליסט נוסף לקטגוריות החדשנות קמפיין התמונה המתוייגת של אורנג'. פובליסיס-אידיאולוג'יק הנה החברה היחידה מישראל אשר הצליחה להכניס עבודות לרשימת הפנייליסטים בתחרות והיתה אחת משלושת הסוכנויות שהכניסה את הכמות הגדולה ביותר של פיינליסטים לתחרות לצד סאצ'י&סאצ'י לוס אנג'לס (עם עבודות עבור טויוטה) ווידן קנדי (עם פרויקט אולד-ספייס).

"מכונת הלייקים" במעוטרת של אידיאולוג'יק פותחה עבור קמפיין הקיץ של קוקה קולה, שליווה את פעילות קוקה קולה וילג' במהלך הקיץ האחרון. בוילג' קיבל כל אורח צמיד זיהוי שהוא למעשה משדר RFID ויכל להשתמש בצמיד על מנת "לעשות לייק" לכל אחד מן המתקנים במקום. בנוסף, הסתובב בשטח צלם שצילם את אורחי הוילג' והיווה בעצמו נקודת קריאה לצמידי ה-RFID כך שכל אורח שצולם יכל "לגעת" בצלם ותמונתו עלתה האופן אוטומטי לעמוד הפייסבוק של הוילג' כאשר הוא כבר מתויג על התמונה.

ינון לנדנברג, מנכ"ל משותף בפובליסיס-אידיאולוג'יק: "בזמן שכולם מספרים על עצמם שהם מומחי מדיה חברתית ומתכוונים לכך שהם יודעים לעדכן סטטוסים בפייסבוק, אנחנו הולכים ובונים מהלכים פורצי דרך עבור הלקוחות שלנו שבאמת מביאים לידי ביטוי את האפשרויות המדהימות שהמדיה החברתית מספקת כיום לעולם הפרסום הדיגיטלי. אנחנו גאים בעבודה שנעשית באידיאולוג'יק ושמחים בעיקר על כך שתחרויות בינלאומיות מכירות ומעריכות את הרעיונות הקריאייטיבים שלנו. בעיקר אנחנו גאים על כך שמדובר בקמפיינים אמיתיים עם תוצאות עסקיות מוכחות ולא במהלכים שנוצרו אך ורק לטובת תחרויות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה