איך הפרסום, טעים? 'מה נאכל היום' של אסם מובילה בהוצאה על תוכן שיווקי

מדור שבועי חדש לדירוג תוכן שיווקי, בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואתר אייס. מידי יום ג' יפורסם דירוג ההוצאה הכספית של 5 המותגים הבולטים על תוכן שיווקי. BBDO דומיננטית עם 'אסם' שמגדילה את ההוצאה על תוכן שיווקי
משה בנימין |

תוכן שיווקי מרכז בשנים האחרונות מחזורים נאים של כסף המושקעים על-ידי מותגים מובילים שהבינו שיש מדיות רבות וגישות שונות בהן אפשר להגיע ללקוח. לתוכן השיווקי חוקים משלו ושחקנים משלו וכאן נכנסים אתר אייס ויפעת בקרת פרסום לתמונה.

מדור חדש בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואייס יעלה לאוויר אחת לשבוע וידרג מידי יום ג' את 5 המותגים המובילים בהוצאה הכספית על תוכן שיווקי. הדירוג מתבצע על-ידי יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.

בדירוג מופיעים מותגים שלהם פעילויות תוכן שיווקי במדיה. הטבלה מציגה את היקף ההוצאה של מותגים אלו על מדיה עוטפת בתוכן שיווקי.

מדיה עוטפת בתוכן שיווקי שכוללת פעילויות בין התאריכים 1-11-10 עד ה-8-11-10

נתי יעקובי - מנכל יפעת בקרת פרסום: סדרת "מה נאכל היום של אסם" קושרת עצמה לתוכניות העוסקות בתזונה ומציעה מגוון פתרונות אוכל יומיים, תוך כדי הבלטת מוצריה. HOT מקדמת את פעילות האינטרנט המהיר שלה הממותגת תחת השם UFI, בפעילות חדשנית בשעשעון הטלוויזיה "אל תפיל את המליון" המשוחק במקביל ע"י הצופים גם באינטרנט".

"BOSCH בולטת בעיקר בתוכנית מאסטר שף שאת מטבחה איבזרה, ארקוסטיל בולטת בשלל תוכניות בישול עם בולטות ופונקציונליות למוצריה ואילו ניקול סוגרת את החמישיה בתוכניות בישול עם דגש על דף האפיה שלה. עוד בלטו השבוע שופרסל דיל באמצעות GREY INTERACTIVE וקנווד ו- ARCOS באמצעות מדיו".

BBDO content ממשיכה להפגין דומיננטיות בתחום התוכן השיווקי עם ייצוג של 3 מקומות בדירוג חמשת המובילים בהוצאה על תוכן שיווקי. מקומות 3,1 ו-5 מאוישים בהתאמה על-ידי BBDO עם המותגים: אסם, HOT וניקול. אסם אף רשמה גידול בהוצאה לעומת השבוע שעבר אז הוציאה כ-182 אלף דולר על קידום סדרת 'מה נאכל היום'.

חברת הכבלים HOT שמקבלת שירותי תוכן שיווקי מחברת Ccontent רשמה קיטון קל בהוצאה השבועית עם 140 אלף דולר לעומת 160 אלף דולר בשבוע שעבר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה