פייסבוק פורצת קדימה: שולטת על נתח של 23% משוק הדיספליי בארה"ב

חשיפת הפרסומות של פייסבוק צמחה ב-206%. על פי הערכות שונות, הרשת החברתית תחשוף למעלה מטריליון מודעות במהלך כל שנת 2010
הראל עילם - אתר 140 |

פייסבוק חשפה 297 מיליארד מודעות תצוגה במהלך הרבעון השלישי של 2010 - גידול של 206% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כך עולה מהדו"ח הרבעוני על מצב תעשיית הפרסום המקוונת בארצות הברית של קומסקור. פייסבוק שולטת כיום על 23.1% מכל שוק הדיספליי, לעומת 9.3% לפני כשנה. לפי ההערכות, הרשת החברתית תחשוף למעלה מטריליון מודעות במהלך כל 2010.

כל שוק הדיספליי בארצות הברית ברבעון השלישי של 2010 עומד על 1.3 טריליון מודעות. השוק המשיך להיות ריכוזי, ו-10 האתרים, רשתות האתרים ופלטפורמות הפרסום המובילות ייצגו 52.1% מכל השוק. במקום השני אחרי פייסבוק דורגה יאהו הנחשבת עדיין לחברת הדיספליי המובילה בארצות הברית בהכנסות ויחסי המרה. יאהו אומנם הצליחה להגדיל את היקף חשיפת הפרסומות ב-7% במהלך השנה האחרונה אבל נתח השוק שלה צנח ל-11%, פחות מחצי מזה של פייסבוק.

לכתבה המלאה באתר 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה