קולולו, חגיגות עשור ל-TOP5: סקודה זה לכוסיות? flashmob בלונדון והחדשות בערבית מאת המלכה אליזבת

לאחר השקעה של שנים הגיעה מהדורת העשור של TOP5. סתם..אפשר להירגע, מדובר בחגיגות למקבץ העשירי של אייס וראובני פרידן. מהלכי השיווק והפרסום הבולטים בעולם. תהנו
משה בנימין |

TOP5 העשירי כבר כאן. מדור הפרסומות של אתר אייס ומשרד הפרסום ראובני פרידן מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם והיום - מהדורת העשור. השבוע במדור, פרסומות למותגים: סקודה, T-mobile, טרופיקנה, הלוטו הלאומי של אירלנד, חברת הביטוח Allstate והחדשות בערבית של France24.

לכל מקבצי TOP5 לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק לחצו כאן

Lovely VS. Mean

לפני מספר שנים עמדה סקודה מול אתגר גדול: להפוך למותג לגיטימי ונחשק. לסקודה היה מוצר מנצח ביד - ה"סקודה פאביה החדשה" שההשקה שלה לוותה בקמפיין פרסומי מקסים תחת הקונספט "full of lovely stuff" בו הראו קונדיטורים מרכיבים את הפאביה בקפידה מעוררת חשק ותיאבון.

אז אם הגרסא הראשונה הייתה מכונית לכוסיות, קבלו את הגרסא הספורטיבית והאכזרית, והלא פחות טובה, תחת הסיסמה "made of meaner stuff".

Welcome Back

וודאי שמתם לב לתופעת ה "flashmob" שתופסת תאוצה בכל העולם - קבוצה של אנשים שבלי אזהרה מוקדמת מתחילים לרקוד ולשיר ויוצרים חוויה רגעית וסחף המוני שמקדם את המותג... אז קבלו את T-mobile האלופים הבלתי מעורערים של הז'אנר, ממשיכים "להטריד" אנשים תמימים בנמל התעופה של היטרו בלונדון.

It's Magic

כולנו יודעים שהדרך אל ליבו של הצרכן הופכת לקשה ומורכבת. זה מה שקורה שאנחנו נהיים אדישים נוכח אינספור המסרים הפרסומיים אליהם אנו חשופים, סף הריגוש שלנו הולך ועולה ונראה כאילו אין משהו שבאמת יכול לרגש אותנו. אנו מגיעים למצב שמותגים עושים הכול כדי לתפוס את תשומת ליבנו... אפילו להוריד את הירח. אז בואו תראו שני מותגים שבהחלט מתקרבים לזה ושוברים את חוקי הטבע כדי לספק חוויה גדולה מהחיים, חוויה שיש בה קסם.

טרופיקנה

הלוטו הלאומי של אירלנד

The New WIND

זוכרים את "The Wind"? מדובר בסרט המדהים לעידוד השימוש באנרגיית הרוח שזכה באריה הזהב בפסטיבל קאן עבור הסרט הטוב ביותר של 2007. הסרט ממחיש בצורה יפיפה ומרגשת את הכוח ואת העוצמה שיש לאנרגיית הרוח ברגע שמנצלים אותה בצורה חכמה ויעילה.

אז כצפוי, זה היה רק עניין של זמן עד שמישהו ישאב השראה וייתן את הזווית שלו לעניין. קבלו את הפרסומת לחברת הביטוח Allstate שלקחה כנראה הרבה השראה מהמהלך הגדול של ה- WIND, אך באינטרפרטציה ממוצעת, מאוד, לדעתנו.

Arabic News

לסיום קצת הומור. הומור תמיד היה "שובר קרח" קלאסי. זה כנראה מה שהינחה את תחנת השידור הצרפתית "France 24" שיצאה שידורי חדשות בערבית בתקופה בה יש הרבה BUZZ שלילי על "השתלטות מוסלמית" על צרפת. בואו תראו איך אובמה, המלכה אליזבת, ביל גייטס ואפילו הנשיא הסיני מנסים ללמוד את השפה הערבית.

ברק אובמה

ביל גייטס

המלכה אליזבט

הו ג'ינטאו

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה