באומן בר ריבנאי זוכים ב-2 פרסים בתחרות הפרסום העולמית Cresta
הפרסים למשרד הפרסום הגיעו עבור העבודות לעמותת 'בקול' והעבודה לסכיני 'קיצ'נאייד'. שלמור-אבנון-עמיחי זכו בפרס אחד עבור קמפיין SDIA
באומן בר ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי מוסיפים עוד כמה עבודות זוכות לארון הפרסים, הפעם מהתחרות הבינלאומית Creasta.
באומן-בר-ריבנאי זכו ב-2 פרסים, עבור הקמפיין לעמותת 'בקול' שהושק במהלך הצגה בתיאטרון גשר וזכה בקטגוריית ה-Ambient וזכייה נוספת עבור מודעת ה'גזר' לסכיני קיצ'נאייד בקטגוריית הפרינט.
מודעת הגזרים של באומן-בר-ריבנאי
שלמור-אבנון-עמיחי חוזרים אף הם עם פרס מהתחרות עבור הקמפיין המעוטר SDIA. העבודה זכתה בקטגוריית ה- Integrated Campaigns.
Creasta היא תחרות פרסום בינלאומית כדוגמת קאן וגולדן דראם. היא הושקה לראשונה ב-1993 בשיתוף איגוד הפרסום הבינלאומי. העבודות הזוכות נבחנות על-פי 2 קריטריונים מובילים: מקוריות הרעיון ואיכות הביצוע.