באומן בר ריבנאי זוכים ב-2 פרסים בתחרות הפרסום העולמית Cresta

הפרסים למשרד הפרסום הגיעו עבור העבודות לעמותת 'בקול' והעבודה לסכיני 'קיצ'נאייד'. שלמור-אבנון-עמיחי זכו בפרס אחד עבור קמפיין SDIA
משה בנימין |

באומן בר ריבנאי ושלמור-אבנון-עמיחי מוסיפים עוד כמה עבודות זוכות לארון הפרסים, הפעם מהתחרות הבינלאומית Creasta.

באומן-בר-ריבנאי זכו ב-2 פרסים, עבור הקמפיין לעמותת 'בקול' שהושק במהלך הצגה בתיאטרון גשר וזכה בקטגוריית ה-Ambient וזכייה נוספת עבור מודעת ה'גזר' לסכיני קיצ'נאייד בקטגוריית הפרינט.

מודעת הגזרים של באומן-בר-ריבנאי

שלמור-אבנון-עמיחי חוזרים אף הם עם פרס מהתחרות עבור הקמפיין המעוטר SDIA. העבודה זכתה בקטגוריית ה- Integrated Campaigns.

Creasta היא תחרות פרסום בינלאומית כדוגמת קאן וגולדן דראם. היא הושקה לראשונה ב-1993 בשיתוף איגוד הפרסום הבינלאומי. העבודות הזוכות נבחנות על-פי 2 קריטריונים מובילים: מקוריות הרעיון ואיכות הביצוע.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה