'צדר יריב' מקבל את תקציב הפרסום של פרויקט הנדל"ן 'מרום השרון'

הקמפיין שיכלול גם מיתוג מחדש של פרוייקט הנדל"ן מוערך בכ-מיליון שקל. אסי יריב: "הקמפיין פונה לאנשים שרוצים להיות חלק מיצירת קהילה חדשה"
משה בנימין |

משרד הפרסום 'צדר יריב' יטפל בתקציב הפרסום של פרויקט הנדל"ן 'מרום השרון' בסך 1,000,000 שקל. הפרוייקט מוקם על-ידי חברת IBC מבני תעשיה המקימה אשר מתכננת לבנות בצור יצחק כ-1000 יחידות דיור.

הקמפיין אשר יעלה לקידום שלב ב' של פרויקט הבנייה רחב ההיקף יכלול מיתוג מחדש של הפרויקט, קמפיין בעיתונות, שילוט חוצות וקמפיין אינטרנטי תחת הסיסמה 'כאן יוצרים קהילה'.

אסי יריב, מנכ"ל ובעלים בצדר יריב: "הקמפיין פונה במימד הרגשי לאותם זוגות צעירים המחפשים להיות שותפים בעיצוב סביבת החיים שלהם, לאנשים שרוצים להיות חלק מיצירת קהילה חדשה. ישנה פה הזדמנות אמיתית לזוגות צעירים להשפיע באמת על סביבת החיים שלהם".

בתחום הנדל"ן מטפל משרד הפרסום "צדר יריב" גם בתקציבי רשת מרכזי המסחר one וקבוצת המרכזים המסחריים של חברת IBC מבני תעשייה. בנוסף מטפל המשרד בתקציבי הפרסום של קבוצת קל אוטו, פלסאון, משקה האנרגיה BLU, ילדותי, S.WEAR, קרדן נדל"ן וגן העיר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה