ריקי מרטין מפרגן: צייץ את הקמפיין של שלמור-אבנון-עמיחי ל-1.8 מ' עוקבים

הזמר הלטיני אמנם לא נמצא בשיא הקריירה ועדיין, בטוח ששלמור-אבנון-עמיחי והמטה למאבק בסחר בנשים מקבלים את החשיפה בזרועות פתוחות
משה בנימין |

הזמר הלטיני המפורסם ריקי מרטין, ששנותיו הטובות עברו עליו אי-שם בשנות ה-90 המוקדמות החליט לפרגן לקמפיין של שלמור-אבנון-עמיחי והמטה נגד סחר בנשים על-ידי ציוצו בטוויטר ל- 1,834,814 העוקבים שלו.

מרטין צייץ לעוקביו בטוויטר לינק לכתבה ששודרה על הקמפיין במהדורה הגלובלית של CNN. כזכור, לפני כשבוע הוקמה בדיזינגוף סנטר, כחלק מקמפיין הסברתי, חנות אשר הציעה שירותי מכירת נשים באמצעות שחקניות ודוגמניות, אשר הוצגו לראווה בחנות עם תגי מחיר על גופן.

החנות לוותה במהלך פרסומי שכלל סרטי טלוויזיה, מודעות ובעיתונות ופעילות אינטרנטית במסגרתה מיניסייט ייעודי ופעילות במנוע השוואת המחירים זאפ על מנת לאפשר לגולשים להשוות בין נשים ממש רגע לפני שקונים אותן. הגופים שלקחו חלק בקמפיין ההתנדבותי היו שלמור-אבנון-עמיחי, המטה למאבק בסחר בנשים וחברת ההפקה exp של אייל נאור.

הקמפיין הושק כחלק ממהלך חברתי שנועד למגר את תופעת human trafficking בישראל. אחת ממטרותיו הייתה "להוציא את תופעת סחר הנשים בישראל ממחשכי המרתף אל קדמת הסצנה הישראלית במרכז הקניות והבילוי דיזנגוף סנטר. כאשר הרעיון שעומד בבסיס הקמפיין הוא העברת המסר באמצעות חוויה אישית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה