TOP5: לברון ג'יימס עונה לכולם, גוגל בהר רשמור ודומינוס בקאמבק אגרסיבי
TOP5 ה-9 יוצא לדרך - המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור - פרסומות של נייקי, פיצה דומינוס, מרצדס, גוגל ומותג הבירה סטלה.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים:
Spin Master NIKE עושה זאת שוב, אחת הגדולות של מותג על היא היכולת לנצל מצבי משבר ושערוריות ולצאת ווינר אמיתי. זה בדיוק מה ש- NIKE מצטיינים בו, להפוך את השערוריות בהן מעורבים הפרזנטורים שלה לחלק מהותי מסיפור המותג, והשנה היו להם לא מעט מקרים כאלו.
לפני כמה חודשים ראינו איך NIKE לקחו את שערוריית הבגידות של טייגר וודס והציגו סרט בו אביו המנוח נגלה לו, מטיף לו דברי חוכמה ולבסוף שואל אותו האם הוא למד משהו מכל הסיפור הזה...
והפעם בא סיפורו של לברון ג'יימס. בסרט החדש הוא עונה לכל המבקרים ומציג את גרסתו בתגובה לסערה והביקורת שעורר בעקבות המעבר מקליבלנד, בה גדל, למיאמי. וכרגיל כמו שנייקי יודעת הכל נחתם באמירה חדה שלא מאבדת מהרלוונטיות שלה... JUST DO IT.
The comeback בשנה האחרונה החלה פיצה דומינוס במהלך שאמור להחזיר אותה לעמדת מובילות בקרב מותגי הפיצה בארה"ב. מה שהחל בהכרזה אמיצה של הנהלת המותג על כך שהמתכון הנוכחי של הפיצה הוא "לא הכי טעים" וכי הם מתכוונים להשיק מתכון חדש ומוצלח, המשיך במהלך בו הם "לוכדים" לקוחות פוטנציאליים ומחזירים אותם בתשובה:
בהמשך יצאה החברה בצעד לא שיגרתי ונועז, שחושף את כל האמת מאחורי צילומי המזון לפרסומות. את התהליך הארוך והמייגע שנדרש ע"מ לייצר "Food Appeal" והצהירה שמעתה כל הצילומים בפרסומיה יהיו אותנטיים ואמיתיים.
היא אף פתחה לצורך כך אתר ייעודי אשר מזמין את הלקוחות להצטרף לתחרות צילומי פיצה, שהצילומים הזוכים בה יככבו במודעות של המותג ויזכו את הצלמים ב- 500$
אבל בזה לא הסתיים המסע... דומינוס בדקה את התפיסות לגבי חומרי הגלם שרשתות המזון משתמשות בהן, מסתבר שהמצב לא משהו. אז כדי להוכיח שדומינוס משתמשת בחומרים האיכותיים ביותר ובגבינה אמיתית הם הסיעו את ההצרכנים לקבוצת המיקוד בעיניים קשורות ותראו מה קרה שם...חבל שלא כל קבוצות המיקוד מתבצעות כך :-)
Legal Fun בזמן האחרון אנו רואים יותר ויותר מותגים קלאסיים, מעונבים ויוקרתיים פוזלים לכיוון ה FUN. המשימה לא תמיד טריוויאלית והיא מחייבת את המותג לשמור על האיזון הנכון בין ה DNA שלו לבין הערכים החדשים אותם המותג רוצה לאמץ. הפעם מרצדס משיקה את ה C-CLASS החדשה ומכניסה FUN מוטורי ליוקרה. תראו מה קורה שמרצדס מנסים לשחק אותה BMW...
Google Goggles מאז ש google נכנס לחיינו, המידע הפך בצורה רשמית לנחלת כולם. אך בעוד שחיפוש מידע בעזרת הקלדה של מילות מפתח ודיבור זה כבר כל כך 2009, google לא עוצרים ומביאים את הדבר שייקח את ה"search" אל העשור הבא, ה "GOOGLE GOGGLE". מעכשיו תמונה אחת שווה באמת אלף מילים.
להסבר נוסף:
Apartomatic וכדי לסגור את השבוע, משהו קליל וכיפי... מכירים את זה שהכול חייב להיות מושלם? והתחושה המהפנטת שממלאה אותנו ברגע שאנחנו חווים את השלמות? קבלו סרט חדש של מותג הבירה Stella Artois שממשיך את המרדף אחר השלמות.
להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק-
להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק-
ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 1.כדורסל (ל"ת)אור 28/12/2011 14:27הגב לתגובה זו