לא רק בהפסקת הפרסומות: אסם ו-HOT מובילות בהשקעה בתוכן שיווקי
תוכן שיווקי מרכז בשנים האחרונות מחזורים נאים של כסף המושקעים על-ידי מותגים מובילים שהבינו שיש מדיות רבות וגישות שונות בהן אפשר להגיע ללקוח. לתוכן השיווקי חוקים משלו ושחקנים משלו וכאן נכנסים אתר אייס ויפעת בקרת פרסום לתמונה.
מדור חדש בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואייס יעלה לאוויר אחת לשבוע וידרג מידי יום ג' את 10 המותגים המובילים בהוצאה הכספית על תוכן שיווקי. הדירוג מתבצע על-ידי יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.
למי שתהה מי ממשרדי הפרסום המובילים במדינה מהווה שחקן מרכזי בענף התוכן השיווקי, הרי התשובה - BBDO קונטנט תופס לא פחות מ-4 מקומות בדירוג העשירייה המובילה כאשר 3 מהם בחמישייה הראשונה במקומות 1, 3 ו-5.
נתי יעקובי, מנכל יפעת בקרת פרסום: "סדרת 'מה נאכל היום של אסם' קושרת עצמה לתוכניות העוסקות בתזונה ומציעה מגוון פתרונות אוכל יומיים. HOT מקדמת את פעילות האינטרנט המהיר שלה הממותגת תחת השם UFI, בפעילות חדשנית בשעשעון הטלוויזיה "אל תפיל את המליון" המשוחק במקביל ע"י הצופים גם באינטרנט".
"מסטיק אורביט מבית ריגלי מקיים לאחרונה פעילות תוכן שיווקי בולטת במאסטר שף ובלרדת בגדול שתכליתה למצב אותו כקינוח אידיאלי ללא סוכר. התאחדות התעשיינים מופיעה בפינה מסחרית בדקה לשמונה שתכליתה להאיר באופן חיובי את מפעל התעשייה בארץ".
מקומות 6-10 נתפסים בהתאמה על-ידי פרינגלס צ'יפס (C Content), לאומי קארד (McCANN CONTENT), אומפרדקס (גריי קונטנט) ARCOSTEEL (עצמי) ו-מטבחי דקור באמצעות BBDO קונטנט. טווח ההוצאה הכפית במקומות אלו נע בין 32,513 ל-58,607 דולר.
* הדירוג מודד מדיה עוטפת של פעילויות תוכן שיווקי ולא של פעילויות בתוך התוכנית.