לא רק בהפסקת הפרסומות: אסם ו-HOT מובילות בהשקעה בתוכן שיווקי
תוכן שיווקי מרכז בשנים האחרונות מחזורים נאים של כסף המושקעים על-ידי מותגים מובילים שהבינו שיש מדיות רבות וגישות שונות בהן אפשר להגיע ללקוח. לתוכן השיווקי חוקים משלו ושחקנים משלו וכאן נכנסים אתר אייס ויפעת בקרת פרסום לתמונה.
מדור חדש בשיתוף יפעת בקרת פרסום ואייס יעלה לאוויר אחת לשבוע וידרג מידי יום ג' את 10 המותגים המובילים בהוצאה הכספית על תוכן שיווקי. הדירוג מתבצע על-ידי יפעת בקרת פרסום, המנתחת את פעילות התוכן השיווקי בטלוויזיה על-פי מדדי BCE Quality Index ו-BCE ROI Index.
למי שתהה מי ממשרדי הפרסום המובילים במדינה מהווה שחקן מרכזי בענף התוכן השיווקי, הרי התשובה - BBDO קונטנט תופס לא פחות מ-4 מקומות בדירוג העשירייה המובילה כאשר 3 מהם בחמישייה הראשונה במקומות 1, 3 ו-5.
נתי יעקובי, מנכל יפעת בקרת פרסום: "סדרת 'מה נאכל היום של אסם' קושרת עצמה לתוכניות העוסקות בתזונה ומציעה מגוון פתרונות אוכל יומיים. HOT מקדמת את פעילות האינטרנט המהיר שלה הממותגת תחת השם UFI, בפעילות חדשנית בשעשעון הטלוויזיה "אל תפיל את המליון" המשוחק במקביל ע"י הצופים גם באינטרנט".
"מסטיק אורביט מבית ריגלי מקיים לאחרונה פעילות תוכן שיווקי בולטת במאסטר שף ובלרדת בגדול שתכליתה למצב אותו כקינוח אידיאלי ללא סוכר. התאחדות התעשיינים מופיעה בפינה מסחרית בדקה לשמונה שתכליתה להאיר באופן חיובי את מפעל התעשייה בארץ".
מקומות 6-10 נתפסים בהתאמה על-ידי פרינגלס צ'יפס (C Content), לאומי קארד (McCANN CONTENT), אומפרדקס (גריי קונטנט) ARCOSTEEL (עצמי) ו-מטבחי דקור באמצעות BBDO קונטנט. טווח ההוצאה הכפית במקומות אלו נע בין 32,513 ל-58,607 דולר.
* הדירוג מודד מדיה עוטפת של פעילויות תוכן שיווקי ולא של פעילויות בתוך התוכנית.
.jpg)
הונאה שיטתית נגד ביטוח לאומי בהיקף מיליונים - כך עבדה השיטה
מצד אחד - ביטוח לאומי קפדן מאוד מול הציבור עד כדי שלפעמים מטרטר ומקשה ולא מקבל תביעות מוצדקות; מצד שני - יש אנשים שמצליחים לגנוב מיליונים רבים מביטוח לאומי
פרקליטות מחוז מרכז הגישה כתב אישום רחב היקף נגד שלושה נאשמים שנחשדים בביצוע הונאה מתוחכמת ומתמשכת כלפי המוסד לביטוח לאומי. על פי כתב האישום, בין השנים 2020 ל-2023 הצליחו הנאשמים להוציא במרמה כ-2.6 מיליון שקל באמצעות הגשת תביעות נכות מזויפות, רובן בתחום האוטיזם.
הונאת הענק בביטוח הלאומי: שחקנים, שופטים ורופאים גנבו מיליונים - פרטים נוספים
הנאשמות המרכזיות, אודליה צריקר (46) מיוקנעם עילית ולנה שומינוב (40) מחולון, פעלו באמצעות שתי חברות שבבעלותן. השתיים פנו להורים לילדים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי, הציגו עצמן כמסייעות מקצועיות לקבלת קצבאות, וביקשו מהם ייפוי כוח ומסמכים רפואיים. בהמשך, כך נטען, זייפו מסמכים רפואיים ואישורים מקצועיים, במטרה להציג מצגי שווא שלפיהם הילדים סובלים ממגבלות תפקודיות והתפתחותיות קשות בהרבה מהמציאות.
החקירה העלתה כי במקרים מסוימים השתמשו הנאשמות במסמכים אמיתיים שנערכו על ידי מומחים רפואיים ושינו בהם פרטים, ובמקרים אחרים יצרו מסמכים מזויפים לחלוטין תוך שימוש בחתימות של רופאים מבלי שידעו על כך. את המסמכים המזויפים הגישו לביטוח לאומי כדי לקבל אישורי זכאות לקצבאות נכות.
- שיקר לביטוח לאומי והעלים מסים במיליונים - סוף גנב לתליה
- מה הזכויות שלכם בביטוח לאומי - מחשבון ושאלות ותשובות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במרכז כתב האישום עומד גם קונסטנטין זרך (40), בן זוגה של שומינוב, שהתחזה לרופא בשם "קוסטה מור". לפי הנטען, זרך נפגש עם ילדים והוריהם, הציג עצמו כמומחה לניתוח התנהגות ואבחון, סיפק הנחיות והנפיק מסמכים ששימשו את הנאשמות בהגשת התביעות. בנוסף, הוא עצמו הגיש תביעה כוזבת לקבלת קצבת נכות, במסגרתה קיבל כ-134 אלף שקל.