תאגיד הפרסום WPP מדווח על הרבעון הטוב ביותר בעשר השנים האחרונות
תאגיד הפרסום הגדול ביותר בעולם במונחי מכירות - WPP, מדווח על הרבעון הטוב ביותר לחברה בעשר השנים האחרונות. סיר מרטין סורל, מנכ"ל WPP אמר שהצמיחה מגיעה בעיקר בזכות התעוררות שוק המדיה המסורתי בארה"ב.
סורל סייג במעט את הנתונים אותם מדווחת WPP ואמר כי עדיין ישנה אי-ודאות גדולה בקרב מנהלי חברות גדולות לגבי עתיד השוק העולמי. הנתונים המעודדים אותם מפרסמת WPP הינם בניטרול הרכישות שעשתה החברה במהלך השנה. הצמיחה המדווחת של החברה עומדת על יותר מ-4% בתשעת החודשים הראשונים של השנה, מעבר ליעדים המוגדרים של התאגיד מתחלת השנה. סורל, מנכ"ל WPP הוסיף ואמר כי "השיפור המתמשך לאורך כל חודשי השנה, עד לספטמבר פרט לחודש יוני". סורל נאם בכנס בארה"ב ואמר עוד, כי "בשנה הקרובה אנחנו צפויים לראות אי-יציבות נוספת וציין כי WPP לא תוכל להציג שנה נוספת של גידול ב-8% בארה"ב אך שווקי אסיה, דרום אמריקה, המזה"ת ואפריקה מתחילים לצבור תאוצה".