משרד הפרסום Teenk מקים משרד חדש בשם Bee.A שיפנה לסטודנטים
משרד הפרסום לצעירים Teenk חובר לחברות הכלכליות של המכללה למנהל ואוניברסיטת תל-אביב ומקים משרד פרסום חדש בשם Bee.A שקהל היעד שלו יהיה אוכלוסיית הסטודנטים בישראל. המשרד יעניק למפרסמים פתרונות שיווקיים בקרב סטודנטים בישראל.
חברות פל"ס ונכ"ס, החברות הכלכליות של המכללה למנהל ואונ' תל אביב השקיעו ביחד בחברה, מעל חצי מיליון דולר ויהיו הבעלים המשותפים של המשרד יחד עם משרד הפרסום teenk.
Bee.A עתיד ללוות את המוצרים והמותגים של המפרסמים החל משלב החשיבה ובניית המסרים, דרך הקריאטיב הספציפי וכלה בשלב הפצת המסרים. המשרד יפעל במתכונת דומה לזו של משרד הפרסום teenk, הפועל בקרב צעירים החל מפרסום און-ליין ואוף-ליין מסורתי, דרך פעילות שטח ממוקדת קהל יעד (לרבות הפעלת "שגרירים" בקמפוסים ובמסיבות) וכלה בפעילות ברשתות חברתיות ואתרי שיתוף ותוכן גולשים.
כמו כן המשרד יעמיד לרשות המותגים והחברות המסחריות מערך סטודנטים פעיל, מאורגן היטב ומגוון, המונה למעלה מ- 500 סטודנטים מובילי דעה מכל רחבי הארץ.
רון שדה, מנכל Bee. A: "הסטודנטים יהוו גורם מרכזי בעשייה ובתהליך קבלת ההחלטות. Bee. A תפעיל פאנלים המורכבים מסטודנטים מובילי דעה עבור המותגים המובילים במשק הישראלי, במטרה להבין לעומק את התייחסותם למוצר/מותג, וכן בחינה ראשונית של דרכי מיתוג ושיווק המוצרים לקהל יעד ספציפי וייחודי זה.
בין לקוחותיה הראשונים של החברה כבר נמנים נוקיה, פלאפון,שטראוס וכעשר חברות נוספות אשר חתמו על הסכמי התקשרות בשבוע האחרון.