עזבו ישראל, נראה אתכם מוכתרים ל- Agency of the Year של אד אייג'
אחת לשנה בוחר מגזין הפרסום 'אדוורטיזינג אייג' בסוכנות הפרסום של השנה מתוך שלל הסוכנויות מסביב לעולם שמוזמנות לאתגר הפתוח - להגיש את מועמדותן לתחרות. בשנה שעברה זכתה בפרס הסוכנות 'סאנטו' הממוקמת בבואנוס איירס, ארגנטינה.
הסוכנות הבינלאומית הזוכה תוכרז ב-24 לינואר 2011, כחלק מפרסום הרשימה השנתית של סוכנויות הפרסום המובילות בעולם אותה מפרסם המגזין. משרדי הפרסום הנרשמים לתחרות יכולים להיות חלק מרשת עולמית או עצמאיים אך חייבים להיות רשומים כחברה שאינה ממוקמת בארה"ב.
מה יכול להביא למשרד את התואר סוכנות השנה? עורכי המגזין מחפשים הוכחות להישגים עסקיים מבוססים הנתמכים בנתוני גידול במחזור, בהכנסות ועדויות לפעילות עסקית חדשה במהלך השנה החולפת. בגדול, מחפשים במגזין משרדי פרסום אשר הצליחו להציג פתרונות קריאטיביים ואפקטיביים לבעיות ואתגרים אשר הציג בפניהן הלקוח בו הם מטפלים. הם מציינים שלא מדובר בהכרח בסרטון הפרסומת הכי 'מופרע' ופורץ דרך שנעשה במשרד אלא יותר בכיוון של חשיבה קריאטיבית לטיפול באתגר עסקי.
הדד-ליין הסופי להגשה למי מהמשרדים שמרגיש שהוא יכול להתמודד מול מתחרים מחו"ל הוא ה-22 בנובמבר. כדי להתמודד על המשרדים להגיש 3 עד 5 מקרי בוחן (קייס סטאדי) שאליהם יצורפו כל הפעילות הרלוונטית (וההסברים הנלווים) שנעשו עבור הלקוח.