מהסנטר ל-CNN: קמפיין WomenToGo נגד הסחר בנשים זכה לסיקור עולמי
בשבוע שעבר השיקו משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בשיתוף המטה נגד סחר בנשים וחברת ההפקה exp של אייל נאור את קמפיין WomenToGo שהציג נשים למכירה בדיזינגוף סנטר שנרתם גם הוא לטובת המהלך. הקמפיין הפרובוקטיבי הוכיח את עצמו כנראה אפילו יותר ממה שחלמו כל מי ששם יד בהפקה.
הפרוייקט המדובר שזכה לסיקור מקומי נרחב הצליח לחצות את גבולות המדינה ולזכות להד בינלאומי נרחב לא פחות. השיא התקשורתי של המהלך הגיע בדמות אייטם במהדורת החדשות הבינלאומית של CNN. בנוסף לאייטם של CNN בחדשות הבוקר של יום שבת וכתבה ברשת FOX NEWS, החנות, אשר "מכרה" נשים לפי טעם אישי, סוקרה בעשרות אתרי חדשות ובלוגים ברחבי העולם ביניהם Euronews, NBC, חדשות Yahoo ועוד.
לצפייה בסיקור האייטם ב-CNN
- 1.גילי אביים- אתה יצירת וייחודי, אין עלייך (ל"ת)רוני 24/06/2011 12:17הגב לתגובה זו