פרסום ראשון

מהסנטר ל-CNN: קמפיין WomenToGo נגד הסחר בנשים זכה לסיקור עולמי

כך יוצרים מודעות - הקמפיין הפרובוקטיבי של שלמור-אבנון-עמיחי והמטה נגד סחר בנשים שהוצג בדיזינגוף סנטר זכה לסיקור עולמי ב-FOX, NBC ו-CNN
משה בנימין | (1)

בשבוע שעבר השיקו משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בשיתוף המטה נגד סחר בנשים וחברת ההפקה exp של אייל נאור את קמפיין WomenToGo שהציג נשים למכירה בדיזינגוף סנטר שנרתם גם הוא לטובת המהלך. הקמפיין הפרובוקטיבי הוכיח את עצמו כנראה אפילו יותר ממה שחלמו כל מי ששם יד בהפקה.

הפרוייקט המדובר שזכה לסיקור מקומי נרחב הצליח לחצות את גבולות המדינה ולזכות להד בינלאומי נרחב לא פחות. השיא התקשורתי של המהלך הגיע בדמות אייטם במהדורת החדשות הבינלאומית של CNN. בנוסף לאייטם של CNN בחדשות הבוקר של יום שבת וכתבה ברשת FOX NEWS, החנות, אשר "מכרה" נשים לפי טעם אישי, סוקרה בעשרות אתרי חדשות ובלוגים ברחבי העולם ביניהם Euronews, NBC, חדשות Yahoo ועוד.

לצפייה בסיקור האייטם ב-CNN לחצו כאן כזכור, המטה למאבק בסחר בנשים ומשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R יצאו בקמפיין כחלק ממהלך חברתי שנועד למגר את תופעת ה- human trafficking בישראל. מטרת הקמפיין להוציא את תופעת סחר הנשים בישראל ממחשכי המרתף אל קדמת הסצנה הישראלית במרכז הקניות והבילוי דיזנגוף סנטר. בנוסף למיצג בדיזינגוף סנטר, באתר womantogo.com יכלו הגולשים שלא הגיעו לחנות לקבל פרטים, להסתכל על הבחורות שעומדות למכירה ולחתום על העצומה. בכדי להקצין עוד יותר את המסר נעשה שימוש בפלטפורמה של אתר ההשוואות zap.co.il. גולשים יכלו להשוות בין מגוון נשים שונות. כאשר לחצו על האישה שבחרו הופנו ישירות לאתר womantogo.com. על הצד של יחסי הציבור שבהחלט הוכיח את עצמו הופקד משרדה של דניאלה רייבנבך.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גילי אביים- אתה יצירת וייחודי, אין עלייך (ל"ת)
    רוני 24/06/2011 12:17
    הגב לתגובה זו