המכונה של הגרוב: שני פיינליסטים למכונת הלייקים של אידיאולוג'יק
קמפיין "מכונת הלייקים" של אידיאולוג'יק עבור קוקה קולה עלה לגמר ("פיינליסט") בשתי קטגוריות בתחרויות הבינלאומית One Show ו-The Bees Awards.
הקיץ האחרון בחברת האינטראקטיב של דורון טל וינון לנדנברג - אידיאולוג'יק היה בעיקר בסימן מכונת הלייקים המעניינת שפותחה על ידם והושקה בוילג' של קוקה-קולה. בכפר הנוער של קוקה-קולה קיבל כל אורח צמיד זיהוי שהוא למעשה משדר RFID ויכל להשתמש בצמיד על מנת "לעשות לייק" לכל אחד מן המתקנים במקום. בנוסף, הסתובב בשטח צלם שצילם את אורחי הוילג' והיווה בעצמו נקודת קריאה לצמידי ה-RFID כך שכל אורח שצולם יכל "לגעת" בצלם ותמונתו עלתה האופן אוטומטי לעמוד הפייסבוק של הוילג' כאשר הוא כבר מתויג על התמונה.
הקמפיין עלה לגמר בשתי קטגוריות בתחרות One Show, הנחשבת לאחת התחרויות החשובות בעולם בתחום הדיגיטל והאינטראקטיב. במקביל עלה הקמפיין לגמר בתחרות The Bees Awards שהיא תחרות חדשה יחסית המתמקדת בעולם המדיה החברתית ומרכזה הוא בסאן-פרנסיסקו. בשתי התחרויות - אידיאולוג'יק היא הנציגה היחידה בגמר מישראל.
ההכרה הבינלאומית מצטרפת לבאזז גדול שהיה סביב הקמפיין במהלך הקיץ. בין היתר תרמו לכך מאות הפרסומים בבלוגים ברחבי העולם, אשר דיברו על הפיתוח המהפכני של מכונת הלייקים שהביא לידי ביטוי בצורה מושלמת את החיבור בין עולם האון ליין לאוף ליין. כמו כן זכה הקמפיין לסיקור נרחב ב-Advertising Age.
ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק,: "אנחנו גאים בעבודה שנעשית באידיאולוג'יק ושמחים בעיקר על כך שתחרויות בינלאומיות מכירות ומעריכות את הרעיונות הקריאייטיבים שלנו. השנה האחרונה היתה שנה קריאייטיבית במיוחד באידיאולוג'יק ולצד פרויקט מכונת הלייקים ביצענו עוד מספר קמפיינים ומהלכים יוצאי דופן".