ממשיכים להתאושש: פובליסיס העולמית מדווחת על גידול של 6.6% ברבעון השלישי

איתות נוסף לתעשיית הדיגיטל בישראל - צפון אמריקה היה האזור שרשם את הצמיחה המהירה ביותר עם 12% כאשר הדיגיטל מהווה 44% מהמחזור
משה בנימין |

סוכנות הפרסום העולמית פובליסיס המחזיקה תחתיה את סוכנויות פובליסיס, לאו בורנט, סא'צי אנד סאצ'י, סטארקום מדיה וזניט אופטימדיה פרסמה בסוף השבוע שעבר את דוחותיה לרבעון השלישי מהם עולה כי הסוכונות רשמה צמיחה של 6.6% במחזור המכירות כתוצאה מגידול אורגני. המחזור עמד בסה"כ על 5.4 מיליארד דולר.

צפון-אמריקה היה האזור שרשם את הגידול המהיר ביותר עם צמיחה אורגנית של 12% ברבעון השלישי ומחזור מכירות כולל של 934 מיליון דולר. הנתון המעניין ביותר הוא תרומתו של תחום הדיגיטל למחזור, לא פחות מ-44%.

מוריס לוי, נשיא פובליסיס העולמית אמר, כי "הצמיחה מגיעה בזכות שינוי לטובה בשוק הפרסום העולמי וכתוצאה מההשקעה האסטרטגית של הסוכנות ב-2 תחומים בעלי צמיחה גבוהה, שווקים מתפתחים ודיגיטל". לדברי לוי, "השווקים המתפתחים והדיגיטל יניבו בסופו של דבר כ-60% מהמחזור".

הצמיחה האורגנית באירופה עמדה על 5% עם מחזור של כ-560 מיליון דולר. צרפת תרמה לצמיחה זו 12.6%, בבריטניה הגידול עמד על כ-9.3%. אזור אפריקה והמזה"ת רשמו צמיחה אורגנית של 6.5% ומחזור מכירות של 46 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה