TOP5: מהלכי אינטרנט יוצאים לרחוב, פיניקס על סוכריות ונסיעת מבחן מהבית

הפעם בסימן 'אונליין' פוגש 'אוף-ליין'. מקבץ 8 של TOP5 מציג את 5 הפרסומות הבולטות בשבוע האחרון בעולם, במדור של אייס וראובני-פרידן
משה בנימין |

TOP5 ה-8 יוצא לדרך - המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור, החבר'ה בראובני-פרידן החליטו לאסוף עבורנו מהלכי אינטרנט פורצי דרך שמטשטשים את הגבולות בין האופ-ליין לאון-ליין. המותגים לשבוע זה: מיני, נייקי, גוגל TV, סקיטלס ומיציבושי במהלך מדהים.

לכל מקבצי TOP5 לחצו כאן

CHASE THE MINI לרגל השקת דגם הCOUNTRYMAN - יוצאת מיני במהלך גיימינג וירטואלי ברחובות שטוקהולם. כדי להשתתף במשחק ולזכות במכונית הפרס יש להוריד אפליקציית אייפון אשר מיידעת אותך על מיקומה של המיני הוירטואלית, מצאת את המיני? עכשיו מתחיל המשחק האמיתי...

GRID LONDON נייקי חוזרים עם GRID שנה שנייה ברציפות, מדובר במשחק אינטראקטיבי שהופך את לונדון למגרש משחקים ענק. העיר מחולקת ל- 48 אזורים, כאשר על המתמודדים לעבור בכול אזור, בריצה כמובן, לחייג את הקוד האישי בתאי טלפון ציבוריים ייעודיים למשחק ולצבור נקודות.

לאתר המשחק לחצו כאן

WHEN TV MET THE NET שנים מדברים על זה והנה זה קורה. סוני משיקה את הטלוויזיה הראשונה בעולם עם תמיכה מלאה של "Google TV". ההשקה לוותה בקמפיין בו הציבור ברחוב היה יכול לבחור את התכנים האינסופיים שהרשת מציעה ולשדרם על טלוויזיה ענקית. מעכשיו אפשר ליהנות מכל היתרונות של האינטרנט בחוויה טלוויזיונית אצלכם בסלון.

DAZZLE THE RAINBOW זה קרה ממש השבוע. דיוויד פניקס התייצב מול האינטרנט והציב מולו אתגר, מי זה דיוויד פיניקס? שאלה מעולה...במשך 24 שעות היו אמורים חברי הפייסבוק של המותג סקיטלס להטביע את הבחור בסוכריות כשהכל מצולם LIVE, איך זה עובד? פשוט עושים לייק על האפליקציה, כל לייק שווה חופן. מי ניצח? כמובן שהגולשים

לדף הפייסבוק של המהלך לחצו כאן

TEST DRIVE- THE NEXT GENERATION הדרך לרכישת רכב עוברת הרבה פעמים דרך נסיעת מבחן. אבל איך הופכים נסיעת מבחן בנאלית, צפויה ובסוף די משעממת לחוויה גדולה ובעיקר "שונה"? מיצובישי משיקה את האוטלנדר החדש ומאפשרת לגעת בהגה, לשמוע את רעש המנוע, לשרוף צמיגים והכול... דרך האינטרנט. הדור הבא של הטסט דרייב.

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה