קבוצת שמלצר שמה את תקציב הפרסום של מותג הרכב 'אופל' בגיתם BBDO
אופל, בבעלות שלמה שמלצר בחרו בגיתם BBDO כמשרד הפרסום של מותג הרכב.
אופל, בבעלות משפחת שמלצר ובניהולם המשותף של אסי שמלצר ואילן טל, קבלה לפני כחודשיים את זיכיון מותג הרכב אופל, מהרכבים המובילים על כבישי אירופה אך פחות בישראל, לידיה. עד לאחרונה יובאה אופל לישראל על-ידי חברת UMI אך הזיכיון עימם לא חודש וקבוצת שמלצר היא זו שתייבא את המותג הגרמני לארץ.
אופל ידעה ימים יפים בישראל בעבר אך השנים האחרונות לא עשו עימה חסד בישראל. באירופה זוכה המותג (להבדיל מישראל) למקום של כבוד - המשפחתית הגדולה של אופל - 'אינסינגניה' זכתה ב-2009 בתואר מכונית השנה. באופל העולמית רואים בשנת 2011 כשנת מפנה במותג. ישראל נבחרה להיות בין המדינות הראשונות שתוביל את המהלך יחד עם השקת שלושה דגמים חדשים: אופל אסטרה, קורסה ומכונית המנהלים אופל אינסינגניה.
מיכל המאירי: "אני משוכנעת שאופל תעשה מהפכה בשוק הרכב בישראל ואני שמחה שגיתם נבחרה להיות חלק מהמפכה, שיהיה לכולנו בהצלחה".