AHAVA ים המלח מרחיבה פעילות בארה"ב - תשיק ליין בלעדי עבור TARGET

חברת הקוסמטיקה תשיק בימים הקרובים ליין מוצרים שיופץ בארה"ב בלבד בשת"פ עם TARGET רשת הקמעונאות השנייה בגודלה בארה"ב
משה בנימין |

חברת הקוסמטיקה AHAVA מעבדות ים המלח מרחיבה את פעילותה בחו"ל ותשיק בימים הקרובים ליין חדש ובלעדי של מוצרי קוסמטיקה שישווק בארה"ב בלבד. את המהלך תבצע החברה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הרשת הקמעונאית השנייה בגודלה בארה"ב, TARGET, שקיבלה את הבלעדיות על שיווק הליין.

הליין החדש, הקרוי Dead Sea Essentials, יציע לצרכנים האמריקאים תשעה מוצרים שונים המכילים מינרלים מים המלח ומועשרים בתמציות בוטניות. שיתוף הפעולה עם רשת TARGET, הפרוסה עם 1743 חנויות ומגלגלת מחזור של 60 מיליארד דולר בשנה, יאפשר לחברת AHAVA מעבדות ים המלח להגדיל את נתח השוק שלה באמריקה הצפונית ולהגיע לקהל רחב יותר.

קובי אזולאי, סמנכ"ל מכירות בינלאומיות בחברת AHAVA: "הצלחת מוצרי חברת AHAVA מעבדות ים המלח בארה"ב הביאה את רשת TARGET לפנות אלינו בהצעה לשיתוף פעולה - פיתוח מותג שיענה על אופי לקוחות הרשת בארה"ב. אנו מאמינים שמהלך זה יפתח גם את המותג בקרב שכבות אוכלוסיה נרחבות שטרם נחשפו אליו עד כה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה