איש השיווק של ספטמבר: עמוס רגב, העורך הראשי של עיתון 'ישראל היום'
איגוד השיווק הישראלי בחר בעמוס רגב, העורך הראשי של 'ישראל היום' כאיש השיווק של חודש ספטמבר 2010.
הקמת ישראל היום ביולי 2007 יצרה מהפיכה כוללת בשוק העיתונות בארץ בהיותו מחולק ללא תשלום. העיתון, המופץ ברחבי הארץ בבתי-מגורים, במקומות עבודה, במקומות ציבוריים ובתחבורה הציבורית, הצליח בתוך זמן קצר לעורר עניין רב, הן בקרב הקוראים והן בקרב המתחרים, והפך לחלק משגרת יומם של יותר ממיליון קוראים ביום.
העיתון הוקם מתוך חזון שגיבשו בעלי העיתון, משפחת אדלסון, וגרעין ההקמה שכלל את מנכ"לית העיתון, ציפי קורן, מו"ל העיתון, אשר בהרב והעורך הראשי, עמוס רגב.
ביולי האחרון, בדיוק שלוש שנים מיום הקמתו, העלה סקר ה TGI כי נתוני החשיפה של ישראל היום בימי חול מעמידים את העיתון בראש טבלת הסקר, והנתונים הגיעו לכדי 35.2% (עליה של 30% מ-26.6% מחצי השנה שלפני כן יולי-דצמבר 2009). גיליון סוף השבוע של "ישראל היום", שחשיפתו נמדדה לראשונה, זכה לחשיפה של 25.7% .
בחירת האיגוד בעמוס רגב מצטרפת לבחירות עבר של עורכי עיתונים מובילים. גיא רולניק עורך ומייסד דה מרקר זכה בתואר ביולי 2005 , וחגי גולן העורך הראשי של גלובס זכה בו באוגוסט 2009.
עמוס רגב נמנה עם מקימי "ישראל היום" ומכהן כעורכו הראשי מאז היום הראשון להופעתו. רגב הוא בעל תואר ראשון בהיסטוריה ובמדע המדינה ותואר שני בהיסטוריה צבאית, עוסק בעיתונות קרוב לשלושים שנה. רגב שימש כראש דסק ב"ידיעות אחרונות" ולאחר מכן שליח העיתון ללונדון. כיהן כראש מערכת החדשות וכסגן עורך ב"מעריב".