ברוקנר-נטע-יער יטפלו בתקציב הפרסום של מותג הרכב הסיני MG
קבוצת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, באמצעות חברת "קאר איסט" יבואנית MG לישראל, נערכת בימים אלה להשקת מותג הרכב MG. לובינסקי בחרה במשרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער לניהול תקציב הפרסום של המותג MG, המיוצר ע"י קונצרן SAIC- יצרנית הרכב הגדולה מסין.
בשבועות הקרובים תחל קאר איסט בשיווק הדגם הראשון שייובא לישראל- מכונית המנהלים MG550. במהלך החדרת המותג לישראל תשקיע החברה כ- 1.5 מיליון דולר.
קלאודיה פיין, מנהלת השיווק של קבוצת לובינסקי: "משרד הפרסום ברוקנר נטע יער הציג פתרון אסטרטגי מוצלח אשר תאם לדרישות שהועלו. אנחנו מאמינים שהמשרד יקדם החדרה טובה של המותג החדש לשוק הישראלי, ומאחלים להם בהצלחה. אנו גאים לייבא את MG, מותג רכב חדש לישראל שירחיב את ההיצע ללקוח הישראלי. מכונית המנהלים של מותג MG תפתח את סדרת המכוניות של המותג בישראל, והיא מאופיינת באיכות גבוהה עם אופי בריטי, נוחות נהיגה גבוהה, מאובזרת ביותר במחיר תחרותי".