שוק הפרסומות העולמי של Google בסלולר צומח למיליארד דולר

על-פי הערכות שוק הפרסום בסלולר בארה"ב בלבד נאמד בכ-743 מיליון דולר - זינוק של 78% לעומת 416 מיליון דולר בשנה שעברה
משה בנימין |

שוק הפרסומות העולמי של גוגל בסלולר ממשיך לצמוח ומגיע למספר המרשים של מיליארד דולר. הנתונים האלו מגיעים 5 חודשים בלבד לאחר שגוגל החלה להטמיע במערכותיה את AdMob - רשת פרסומות הסלולר שנרכשה על-ידה לאחרונה בעסקה ששוויה 750 מיליון דולר.

"תחום הסלולר בדרכו להיות חלק משמעותי באסטרטגיית החברה במונחי מכירות". כך לדברי עומר חאמוי, מנהל תחום הפרסום בסלולר של גוגל.

AdMob הייתה רשת פרסומות הסלולר השנייה בגודלה בארה"ב, בשנה שעברה, על-פי מחזורי המכירות. באמצעות רכישתה הפכה גוגל למובילה בנתח השוק עם 21%. בעת רכישתה הייתה AdMob חברה עם מחזור של פחות מ-100 מיליון דולר אך הזינוק החד במכירות הסמארטפונים בשנה החולפת שיפר את עמדתה. על-פי הערכות שוק הפרסום בסלולר בארה"ב בלבד נאמד בכ-743 מיליון דולר - זינוק של 78% לעומת 416 מיליון דולר בשנה שעברה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה