הפרסום המגזרי גועש: 'בולטון פוטנציאל' עובר לשליטה מלאה של אברהם בריסק

מספר ימים לאחר מיזוג טריו-אפיקים הענף המגזרי עדיין בכותרות; בריסק, שותפה של רחל בולטון רוכש את חלקה ויחזיק מעתה 100% ממניות המשרד
משה בנימין |

משרד הפרסום הגדול ביותר במגזר החרדי 'בולטון פוטנציאל', עובר לשליטתו המלאה של אברהם בריסק, משותפי המשרד. בריסק רכש את חלקה של רחל בולטון ויחזיק מעתה ב-100% המניות של המשרד בו מועסקים כ-30 עובדים. הידיעה פורסמה לראשונה היום (יום ה') בבלוג החרדי פאשקעוויל.

בולטון-פוטנציאל הינו משרד הפרסום הגדול ביותר במגזר החרדי ותופס את המקום ה-1 בדירוג בפער ניכר מהמתחרים במקומות השני, אפיקים וגל אורן BSD. המשרד הינו שילוב של שני משרדים שהתאחדו לפני 6 שנים, בולטון בבעלותה של רחל בולטון ופוטנציאל של אברהם בריסק. ככל הנראה חלוקת המניות בין בריסק לבולטון במשרד המאוחד הייתה שווה.

בחציון ה-1 של 2010 עמד המחזור הכספי של בולטון-פוטנציאל על כ-14.8 מיליון שקלים, פי 2 ממתחריו במגזר החרדי - אפיקים וגל אורן BSD. המשרד רשם צמיחה של כ-46% לעומת 2009. בין תקציביו הבולטים של המשרד נמנים מרכנתיל-דיסקונט, שטראוס-עלית, הנקל-סוד ורשת השיווק 'יש' מבית שופרסל. הכותרת הרשמית למהלך מכירת המניות של רחל בולטון הינה "יציאה לפסק זמן" אך הסיכויים שתשוב לענף קלושים. בולטון הודיעה כי היא לוקחת פסק-זממן לטובת עיסוקים רוחניים בהם הרצאות וסדנאות.

אברהם בריסק נחשב לאחד מאנשי העסקים הידועים במגזר החרדי. לפי ההרחוב החרדי הוא מוגדר כאחד ש'ידו בכל'. בריסק ידוע בקרבתו לפוליטיקאים ולחצרות הרבנים ובין עסקיו ניתן למנות את משרד התיירות 'אפקטיב'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה