TOP5: השקה 'בינונית' לגמרי; קורטני קוקס בסרטון למבוגרים בלבד ועולם תחת

המקבץ השביעי של TOP5 לפניכם - 5 הפרסומות הבולטות ביותר מהעולם בשבוע האחרון במדור של אייס ומשרד הפרסום ראובני-פרידן. כנסו כנסו - דיוויד ארקט וקורטני קוקס גם בפנים בסרטון למבוגרים בלבד
משה בנימין |

TOP5 השביעי יוצא לדרך - המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור, פרסומות של סובארו, פולקסוואגן, מייקרוסופט, דיזל ו-OPCC- עמותה למען נשים מוכות בארה"ב.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

THE BRAND NEW MEDIOCRITY

סובארו משיקה קמפיין חדש ומפתיע לדגם הלגאסי (או ה- B4 בעברית) , במקום לשים בפרונט את הרכב החדש הם בנו קמפיין 360 שלם למותג אחר בשם Mediocrity. מדובר בפרודיה על פרסומות הרכב שכולנו מכירים, בהם כל רכב 1600 אוטומט מוצג כסוג של פנטזיה מוטורית, לאורך כל הקמפיין אין רמז לזהות המפרסם האמיתי ורק כשנכנסים לאתר הפיקטיבי נחשפים לתגלית הגדולה (ולדעתנו, הקצת מאכזבת) שמציעה לנו חוויה אמיתית ומרגשת...

לאתר המותג: לחצו כאן

לכל הסרטונים בערוץ הבינוניות: לחצו כאן

GREAT FOR THE PRICE OF GOOD

מותג נוסף שמנסה להגשים לנו פנטזיה מוטורית הוא פולקסוואגן, בקמפיין להשקת הג'טה החדשה בונים נחשקות לרכב דרך תובנה פשוטה "דברים טובים לא חייבים להיות יקרים", שימו לב איך עושים את זה בשני סרטים

Funny But WRONG!

כשזה מגיע לתופעת הנשים המוכות ישנה שתיקה, אף אחד לא מדבר על זה. מדובר בנושא כאוב ובארה"ב, על פי הנתונים, כל 15 שניות אישה מוכה. שימו לב לניסוי הממחיש את התופעה ולמהלך ויראלי בכיכובם של דיויד ארקט וקורטני קוקס (זוג נשוי שנפרד השבוע) שאמור להעלות את רמת המודעות לנושא ולגרום לכולנו לדבר על זה.

הניסוי:

?REALLY

סמארטפונים ממכרים, הם מצליחים להשתלט לנו על החיים. בארה"ב אפילו המציאו כינוי למשתמשים המכורים לבלקברי, ה- CRACKBERRY. השבוע השיקה מייקרוסופט את גירסת ה- WINDOWS החדשה לסלולאר בתקווה לתת פייט הולם לשמות הנוצצים כמו אייפון, אנדרואיד ובלקברי ומרושם ראשוני כנראה שגם הפעם הם לא ממש פוגעים, משהו ממגע הקסם של המותג התפוגג...אבל זו דעתנו בלבד, מה דעתכם?

ASS LAND

זוכרים את הקמפיין של דיזל לליין הסניקרס החדש? אז מסתבר שהם ממשיכים לבעוט ומעלים הילוך בסרט החדש. קבלו את גרסת האקסטרים לקונספט "Not made for running (great for kicking asses)", כשהפעם נוקט המותג, כהרגלו, בגישה ביקורתית ובועט בכל מה שמחורבן בחיים ב - ASSLAND... הסרט לא מומלץ לבעלי קיבה רגישה

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה