תקציב הפרסום של המכללה למנהל - המסלול האקדמי הולך למקאן אריקסון
תקציב הפרסום של המכללה למנהל המסלול האקדמי
התקציב טופל ב-8 השנים האחרונות בידי יהושע TBWA באופ-ליין יחד עם מקאן דיגיטל שטיפלה בגזרת האינטראקטיב וסלולר של המכללה בשנה האחרונה. תקציב המכללה למנהל נחשב לתקציב נחשק מאוד מהבחינה הכספית, שכן המכללה היא המפרסמת המובילה בין המוסדות האקדמיים המובילים. בבדיקה שנעשתה באייס ב-3 החודשים שקדמו לפתיחת הלימודים דורגה המכללה במקום הראשון בהוצאה לפרסום ועברה גם את האוניברסיטאות הגדולות במדינה. התקציב לשנה הקרובה מוערך בכ-8 מיליון שקלים. יוזכר כי לאחרונה נכנס לתפקידו בני אלון, סמנכ"ל שיווק חדש במכללה שהוביל את המכרז וביקש למצוא למכללה אסטרטגיה חדשה, כאשר לשם כך צירף המטה השיווקי גם יועץ מחו"ל.
גורמים בענף הפרסום אמרו לאייס עם הידיעה על היציאה למכרז שהתחרות על תקציב בו מטפלת מקאן באינטראקטיב הוא כמעט אבוד מראש עבור כל משרד פרסום. מקאן דיגיטל תופסת את המקום ה-1 באינטראקטיב בארץ ועובדה זו מהווה עבורה כלי מפתח בכל מכרז אליו היא ניגשת ובפרט כאשר מדובר בתקציב פרסום של מוסדות אקדמיים המאופיינים בפעילות ערה ברשת.
במלחמה כמו במלחמה. ברקע למכרז דיברו רבות בענף הפרסום, בעיקר מתחום המדיה על הפשלת השרוולים של אנשי מקאן אריקסון עם דגש על מקאן דיגיטל במטרה לשכנע בכל דרך אפשרית את המכללה למנהל להעביר את התקציב במלואו אליהם, בין השאר הציעה מקאן למכללה 'הצעה שאי אפשר לסרב לה' כאשר מדובר במחירי מדיה אטרקטיביים מאוד. לאייס נודע עוד כי, ככל הנראה פנו למקאן לאחרונה 2 מכללות בהצעה לשים את תקציב הפרסום שלהן במשרד ואלו נענו בשלילה מכיוון שמקאן שמה את כל כובד משקלה על תקציב המיליונים של המכללה למנהל.
איריס בק, מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון: "אנו שמחים על הרחבת הפעילות הפרסומית של המסלול האקדמי המכללה למינהל בקבוצת מקאן אריקסון ועל המשך בחירתנו כשותף אסטרטגי שילווה גם באתגרים עתידיים. אנו מודים למכללה על האמון ואין לי ספק כי העמקת הקשר בנינו לצד הידע שכבר נצבר ימצב את המכללה כמובילה בתחומה".