תקציב הפרסום של מכללת כנרת בהיקף של 3 מיליון שקלים יוצא למכרז

המכללה מחויבת על-פי הוראות המל"ג לפרסם את המכרז עבור התקציב בצורה פתוחה. תנאי הסף פורסמו על-ידי המכללה שמחפשת משרד שיעניק לה שירותי פרסום ואסטרטגיה מקצועיים
משה בנימין |

המכללה האקדמית כנרת, מכללה עצמאית המוכרת על-ידי המל"ג מוציאה בימים אלו את תקציב הפרסום של המכללה שיעמוד על כ-3 מיליון שקלים למכרז. התקציב טופל עד עתה במשרד הפרסום לם-מרגלית.

לצורך בחירת משרד הפרסום דורשת המכללה תנאי סף הכוללים: ניסיון בעבודה עם גופים אקדמיים וכן הצגת ניסיון במתן שירותי פרסום הכוללים: תכנון אסטרטגי/ פלנינג, קריאייטיב, תכנון ורכש מדיה ואינטרנט.

במכללת כנרת לומדים כ -2,500 סטודנטים והיא מוסמכת להעניק לבוגריה תואר B.A בתקשורת, בתיירות ומלונאות, במדעי ההתנהגות ובלימודי ארץ ישראל. במכללה פועל גם בית ספר להנדסה המעניק לבוגריו תואר .B.Sc בחמש מחלקות: הנדסת תעשיות מים, הנדסת תוכנה, הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת מערכות מידע והנדסת איכות אמינות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה