קבוצת 'אפיקים' בבעלות יגאל רווח ממזגת לתוכה את טריו של אדלר-חומסקי
בשבועות האחרונים דובר על כך לא מעט בתחום ענף הפרסום המגזרי וכעת השמועות מתבררות כנכונות. משרד הפרסום המגזרי 'טריו' שהיה בבעלותו של אדלר-חומסקי (כ-60%), גדי מרגלית, דורון קשוב ומנהלי המגזרים השונים, מתמזג לתוך אפיקים בבעלות הפרסומאי החרדי יגאל רווח.
בימים אלה מתקימים דיונים על תקציבי המגזר הרוסי בטריו, שיתכן שימוזגו אף הם עם קבוצת אפיקים. המהלך צפוי להציב את אפיקים בצמרת משרדי הפרסום המגזריים בישראל. בדירוג האחרון של יפעת בקרת פרסום למגזר החרדי התמקם משרדו של רווח - אפיקים במקום ה-2 יחד עם גל אורן BSD. היקף הפעילות של המשרד בחציון הראשון של 2010 עמד על כ-7.7 מיליון שקלים כאשר טריו של אדלר-חומסקי תפסו את המקום ה-5 בדירוג עם מחזור של כ-5.9 מיליון שקלים.
הכותרת הרשמית שעולה מהמשא ומתן בין הצדדים היא מיזוג בין אפאק - המחלקה הערבית בפרסום אפיקים למחלקה הערבית של טריו תחת השם טריו-אפאק שיפעל כגוף חדש. בתחום הפעילות של המגזר הערבי אין למשרדים לקוחות מתנגשים מה שמוביל למיזוג לא מהמורות בדרך.
במגזרים החרדי והרוסי התמונה קצת שונה. שאיפת טריו היא להשאיר את היחידה החרדית והרוסית פעילות בתוך המשרד כאשר במקביל מתנהל מו"מ על התקציבים שאינם מתנגשים וייתכן שאף הם ימוזגו ויטופלו על-ידי הקבוצה החדשה המתהווית. בין אפיקים לטריו יתקיים שיתוף פעולה ברכש המדיה לתקציבים השונים כאשר הפעילות תישאר מופרדת ותטופל תחת שני המשרדים בנפרד.
התמונה הסופית, אם כן, של תהליך המיזוג/רכישה של אפיקים את טריו עדיין בהתהוות אך לאייס נודע, כי ככל הנראה יגאל רווח עתיד להחזיק 100% בעלות במבנה החברה החדש. שינויים ברמה הפרסונלית עדיין אינם ברורים אך מטבע הדברים גם במישור הזה עתידים להיות התפתחויות מתוך הצורך העסקי של שני הצדדים להגיע לפורמט עבודה יעיל.
באדלר-חומסקי ובאפיקים אישרו לאייס את הידיעה.