היעד של מחסני כמעט חינם - 85,000 חברי מועדון בחודשיים, עד סוף 2010

לרמי לוי כבר יש, לשופרסל, לריבוע הכחול ועכשיו גם רשת מחסני כמעט חינם רוצה מועדון לקוחות משלה. המחיר למצטרף יעמוד על 30 שקלים
משה בנימין |

רשת המזון 'מחסני כמעט חינם' בבעלות האחים רני ועדי צים תשקיע 5 מיליון שקלים בהקמת מועדון לקוחות בניהולה של שרית ביאלה, לשעבר סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת הסקרים "פרייסל".

היעד אותו סימנה לעצמה הרשת הוא 100,000 לקוחות עד סוף שנת 2010. לרשת נשארו פחות מחודשיים לעמוד ביעד אותו הציבה לעצמה. שרית ביאלה, מנהלת מועדון הלקוחות אומרת לאייס: קצב ההיענות הוא גבוה מאוד, בעפולה לבד הצלחנו לגייס 5,000 חברי מועדון תוך חודש בלבד ובשאר חלקי הארץ אנחנו בונים על מספרים דומים".

בשלב הראשון, לקוחות אשר יצטרפו למועדון, ישלמו דמי הצטרפות חד פעמיים בשווי 30 שקלים ויזכו להחזר בגובה 20 שקלים בחשבון בקנייה הראשונה, ובנוסף, סט של 6 קופונים בשווי 100 שקלים למימוש מיידי.

הרשת הצליחה לגייס עד עתה במסגרת פיילוט שהושק על-ידה כ-15,000 חברי מועדון. ביאלה מוסיפה ואומרת לאייס כי, "אצלנו לא יהיו כרטיסי אשראי של הרשת כמו במקומות אחרים. באופו כללי האווירה היא של הטבה חודשית כאשר אחת לחודש ייצא קטלוג עם מחירים מיוחדים לחברי המועדון. המטרה שלנו היא לא גיוס חברים למען הדאטה-בייס אלא כדי לייצר נאמנות הדדית בין הרשת ללקוחות".

הרשת כאמור תשקיע בשיווק ופרסום המהלך כ-5 מיליון שקלים כאשר היא בונה על הכנסה חוזרת של כ-3 מיליון שקלים מעצם הצטרפותם של 100,00 חברי המועדון שישלמו 30 שקלים. לגבי 2011 מדווחים ברשת כי הם יפעלו בשיטות שיווק שונות בכדי לצרף עוד לקוחות אך טרם ידוע מה יהיה המחיר להצטרפות.

רשת מחסני כמעט חינם מונה כיום 23 סניפים בפריסה ארצית עם דגש על הפריפריה. סניפי הרשת פרוסים באשדוד, רמלה, רחובות, אור יהודה, מודיעין, בית שמש, פתח תקווה, תל אביב, עתלית, טירת הכרמל, נצרת, עפולה, מגדל העמק, טבריה, כוכב יאיר, יבנה ועוד. הרשת תפתח עד מחצית 2010, 7 סניפים נוספים ותקלוט כ- 900 עובדים חדשים, בנוסף ל- 2,000 המועסקים כיום.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה