ערב של השקות: 'לרדת בגדול' עם 15%, 'מצב האומה' מקבלת רק 13.7%
עונת הסתיו-חורף של הטלוויזיה מתחילה בימים אלו, מיד לאחר תקופת החגים. אמש (יום א') היו 2 השקות לעונות חדשים של תכניות ותיקות. בבית הוורד יכולים להיות מרוצים, ברמת החיל פחות.
על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסיה היהודית, השקת 'לרדת בגדול' (ערוץ 10) קיבלה 15%, ושימשה פלטפורמה נאה לרצועת הלילה. מנגד, השקת העונה השנייה של 'מצב האומה' (רשת, ערוץ 2) זוכה ל-13.7%, נתון נמוך עבור ערוץ 2. 'צחוק מהעבודה' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 16.3%. הסרט 'בצאת ישראל' במסגרת 'הסיפור האמיתי' (ערוץ 1) עם 4.5%.
כאמור, 'לרדת בגדול' בעונת הזוגות הקפיצה את כל התוכניות שאחריה: 'היום שהיה' עם 10%, 'לילה כלכלי' עם 8.2% ו'צינור לילה' עם 5.9%.
ראש בראש: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 12.5%, גוברת על 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 7.7%. 'הערב עם גאולה אבן' (ערוץ 1) עם שיא שנתי של 4.9%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 21.2%, 'חדשות 10' עם 11.1%, 'מבט' (ערוץ 1) עם 7.5%.