פרסום ראשון

BBR EXPERT מבית באומן-בר-ריבנאי מקבלים את תקציב בית התפוצות

'בית התפוצות - מוזיאון העם היהודי' שמותג לאחרונה מחדש על-ידי אדלר עיצוב מותג בחר ב-BBR EXPERT למשרד הפרסום. "מאמינים שיתנו לנו את הבסיס ושיתוף הפעולה שאנחנו צריכים"
משה בנימין |

בית התפוצות - מוזיאון העם היהודי שמותג בחצי השנה האחרונה מחדש על-ידי אדלר עיצוב מותג וטופל גם על-ידי למל-כהן החליט להעביר את תקציב הפרסום לידיהם של יסמין מרחב ואייל בר ב-BBR EXPERT.

יעל קורלנדר, מנהלת השיווק של בית התפוצות לאייס: "נפגשנו עם מספר משרדים והצגנו כמה קריטריונים ביניהם, יחסי האנוש וההבנה ההדדית, הקריאייטיב ונושא העלויות. בסופו של דבר הגענו למסקנה שהצוות של BBR יתן לנו את הבסיס ושיתוף הפעולה אותו אנחנו מחפשים. בית התפוצות נמצא בתנופת עשייה בקצב שיא ומצאנו את המשרד שיהיה השותף לנו מהבטן".

בית התפוצות יקדם במהלך השנה הקרובה את פתיחת הגלריה למשפחה, תערוכה מובילה ובינלאומית על יהדות אירן ובמקביל נכנס המוזיאון לשלבים המתקדמים של בניית תצוגת הקבע החדשה.

תקציב הפרסום של בית התפוצות עמד בשנת 2009 על כ-705,000 שקל ובשנת 2010 פרסם עד עתה המוזיאון בהיקף של קצת יותר ממיליון שקלים. כך על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום.

יוזכר עוד, כי בית התפוצות שכרו את שירותיהם של משרד יחסי הציבור עמליה אייל, בניהולן של עמליה אייל ואלינור גליקמן.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה