TOP5: הסקס אפיל הנוטף של וירג'ין, נייקי BOOM ואיך אייפון מעיר דף לחיים

המקבץ השישי של TOP5 לפניכם - 5 הפרסומות הבולטות ביותר מהעולם בשבוע האחרון במדור של אייס ומשרד הפרסום ראובני-פרידן. כנסו כנסו - עתיד הפרסום מטעם אייפון בפנים
משה בנימין |

TOP5 השישי יוצא לדרך - המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור, פרסומות של רויאל קאריביאן, וירג'ין אטלנטיק, סמסונג, חברת הביטוח הבלגית AXA ונייקי.

אם אחד לא מספיק לכם - קישורים למקבצי TOP5 הקודמים

למקבץ TOP5 הראשון למקבץ TOP5 השני למקבץ TOP5 השלישי למקבץ TOP5 הרביעי למקבץ TOP5 החמישי

WHY NOT

"אחרי החגים" הגיע ואנחנו בטוחים שכולנו נסכים שהגיע הזמן לצאת לחופשה, אחרי הכול כבר עבר שבוע!!! אז לאלו מכם שעדיין לא השתכנעו, קבלו מחברת רויאל קריביאן את אחד ההסברים המנומקים ביותר לשאלה "למה כדאי לצאת לחופש?", וחכו לסוף, כי יש גם תשובה פשוטה וגאונית...

ATLANTIC, VIRGIN ATLANTIC

אז החלטנו שיוצאים לחופשה, לפני שנסגור כרטיסי טיסה חשוב לדעת- יש חברות תעופה שיש להן את זה ויש כאלה שאין להן את זה. לוירג'ן אטלנטיק כנראה שיש את זה ובגדול.

בקמפיין החדש היא עושה "ג'יימס בונד" ומוכרת לנו חווית טיסה מהפנטזיות עם טייסים כוכבי רוק, דיילות דוגמניות ועוד הפתעות... אז ישרו את המושבים, חיגרו חגורות, אנו ממריאים

SURVIVOR

כרטיסי הזיכרון של סמסונג ישרדו כל התעללות, עד כאן נשמע "מרגש" ביותר...אז בואו תראו איך מצליחים להפוך את זה ל- FUN.

IT'S ALIVE!!!

חברת הביטוח הבלגית AXA משיקה אפליקציית אייפון שעוזרת לך בזמן תאונה. אז איך מפרסמים שירות חדשני שכזה? שימו לב לדרך בא לוקחים לדור הבא את אחת המדיות הפרסומיות המיושנות ומייצרים מהלך פרסומי בולט וחדשני.

BOOM

נייקי מספרת לצרכן סיפור ברור ועקבי, היא מנסה להפוך את כולנו לגיבורים, לאתגר אותנו להגיע להישגים ולנצח, לא סתם היא מצליחה למצב את עצמה כמותג מעורר השראה.

אז אחרי קמפיין האחרון והמוצלח של "WRITE THE FUTURE" מהמונדיאל, היא מעלה קמפיין חדש שבו היא מפצחת את משמעות ה- "BOOM!", הרגע הדרמטי בו המשחק משתנה, וכמו מותג מוביל היא מנסה לאפשר לכולנו לחוות יותר ויותר רגעים של ווינריות ולהוציא אותנו גדולים

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק לחצו כאן

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה