לביא מדיה לוקחים את הזכיון לפרסום על המסכים האלקטרוניים בנוקיה

הזכיון כולל 24 מסכים בגודל 42 אינץ' ועלותו לתקופה של 3 שנים עומדת על כ-600 אלף שקל. המערכת נוסתה בהצלחה במשך שלושת ימי גביע הדיווס
משה בנימין |

חברת שילוט החוצות לביא מדיה קיבלה לידיה את הזיכיון לפרסום על המסכים האלקטרוניים בהיכל נוקיה. הזכיון כולל 24 מסכים בגודל של 42 אינץ. עלות הזיכיון לתקופה של 3 שנים עומדת על כ-600 אלף שקל. מחברת לביא מדיה נמסר, כי במערכת הפרסום ובמערכות שעומדות מאחוריה הושקעו כ-100 אלף שקל. המסכים ממוקמים בתוך הרוטנדה הפנימית של ההיכל, ונחשפים אליהם כל הנכנסים בשערים והעומדים בתור למזנונים של ההיכל. בהיכל נוקיה מתקיימים כ 150 אירועים מידי שנה שכוללים, משחקי כדורסל , פסטיגלים, הופעות רוק, משחקי טניס של גביע הדיוויס ועוד. המערכת החדשה של לביא נוסתה בהצלחה במשך שלושת ימי גביע הדיווס, כאשר הופיעו על המסך כ-5 מפרסמים בחשיפה של כ-12 שניות לכל מפרסם . בין הלקוחות שהשתתפו בפיילוט היו, כלל פורקס, אופנת גולף, אלפא רומיאו, מאסטר קפה, וחברת עץ ועצה. לביא מדיה נמצאת מו"מ כרגע אל מול מספר חברות גדולות בתחומי המשקאות והספורט, לקחת חסות על המשחקים של מכבי תל-אביב בכדורסל . גבי לביא, מנכ"ל ובעלים: "אנו גאים להשיק מערכת פרסום חדשה בהיכל נוקיה ולספק מעטפת מדיה כלל ארצית לקהל לקוחותינו. להיכל מגיעים כ-11 אלף איש מידי אירוע , ואנו יודעים לפלח את חתך האוכלוסיה בצורה מאד ברורה ולספק למפרסמים פרסום ממוקד מטרה". לביא מדיה מחזיקה בכ-30 נקודות פרסום ענק ברחבי הארץ, פרסם מבוסס מיקום באמצעות בלותות', פרסום על גבי מכונות שתיה, פרסום באתר החרמון ומסכים אלקטרונים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה