בלעדי

מעריב בפנייה לעובדיו: פנו להנהלות בתי הספר של ילדיכם - ותביאו עסקאות לעיתון

מעריב, שמפיק גם עיתוני בי"ס. ביקש מעובדים עם ילדים בגילאים אלו, "לשכנע את ההנהלה לבצע את הפרויקט איתנו". מעריב: "ביקשנו את עזרת העובדים"
אלכסנדר כץ |

עם או בלי קשר לכניסתו של ד"ר זקי רכיב כשותף 'מעריב', בקבוצה מאמצים גישה עסקית חדשה כדי להגדיל הכנסות, באמצעות גיוס עובדיו - בעלי משפחות עם ילדים, כאנשי שיווק ומכירות. במייל שהופץ השבוע לכלל עובדי הקבוצה, והגיע לידי אייס, ביקשו אנשי מעריב מהורים לילדים בגילאי בית ספר, להסב את תשומת לב הנהלות בית הספר לפרויקט הפקת עיתוני בית ספר של קבוצת 'מעריב'.

שוק עיתוני בית הספר הוא פלח שוק מכניס מאד. 'ידיעות אחרונות' מפעיל מחלקה בשם 'ידיעות תיכון', וכך גם 'מעריב', עם מחלקה מיוחדת בניהול גבי דורות. מחלקה זו מפיקה לאורך שנת הלימודים עיתונים מיוחדים לבתי הספר השונים, הכוללים תכנים שנכתבים על ידי התלמידים והמורים, ונערכים על ידי עיתונאי 'מעריב'.

כחלק ממערך השיווק של 'מעריב', פונה המחלקה לבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים, ומציע להן להשתלב בפרויקט, דבר שמכניס סכומי כסף לא מבוטלים לקבוצת 'מעריב'.

אולם דרך שיווק זה לא מספיק ככל הנראה. במייל שקיבלו עובדי 'מעריב', נכתב כי "כיוון שטלפונים ומכתבים, חמים וידידותיים ככל שיהיו, אינם דומים למגע האישי, אנו פונים אליכם - כל אלה שיש להם ילדים בגילאי בית ספר: נודה לכם אם תתגייסו לעזור לנו בהצגת הפרויקט שלנו בפני ההנהלה. אם בבית הספר של ילדיכם עדיין לא דובר על עיתון, הפנו אלינו את הכתובת והפרטים, ואנו ניצור עימם קשר".

בהמשך נכתב כי "בקשה נוספת להורים הפעילים בבית הספר - נסו לשכנע את ההנהלה לבצע את הפרויקט איתנו".

מ'מעריב' נמסר בתגובה: "כחלק ממהלך רב שנתי לחיזוק הקשר עם הקהילה והציבור הרחב, בכל רחבי הארץ ובשיתוף עם גורמי חינוך וחברה קהילתיים, קבוצת 'מעריב' עורכת ומפיקה לאורך השנים עיתונים ייעודיים לבתי ספר. ביקשנו מעובדי הקבוצה את עזרתם בחשיפת הפרויקט בפני גורמים בבתי הספר, שאינם מודעים לשירות זה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה