גינדי לא חוסכת על הפרוייקט: הקימה מתחם חוויתי עם סופרפוש ב-15 מיליון ש'
גינדי השקעות והריבוע הכחול נדל"ן מעלים את הרף עבור עולם הנדל"ן בקידום הפרוייקט המוביל שלהם בתל-אביב 'פעם ב-100 שנים'. במקביל למסע הפרסום שיצא בהובלת שלמור-אבנון-עמיחי y&r השקיעה החברה סכום לא מבוטל בהשקת מתחם מכירה חוויתי לקונים הפוטנציאליים בהשקעה של 15 מיליון שקל. ההשקעה הכוללת בקמפיין מוערכת בכ-25 מיליון שקל. חברת קידום המכירות סופרפוש מבית פובליסיס הפכה את הקומה השנייה של היכל התרבות בתל-אביב שם ממוקמים משרדי המכירות של פרוייקט הנדל"ן לתקופה של כחודש ימים לרחוב תל אביבי עדכני המדמה את השכונה העתידית. משרדי המכירות עוצבו כרחוב תל אביב טיפוסי הכולל "חנויות תל אביביות" וחדר מיצג גדול. בנוסף כולל המתחם בית קפה של רשת ארקפה, מסעדה של השף חיים כהן, דוכן יוגורט של YOGO, סניף של בנק הפועלים ועוד. המתחם נבנה על שטח של 3000 מ"ר, בקומה השנייה של היכל התרבות בת"א. המתחם יפתח ביום ראשון הקרוב לקהל הרחב, למשך כחודש. מנכ"ל סופרפוש פובליסיס, משה בקסי: "הבנו שעל מנת להעביר ללקוח את חווית המגורים בעיר, אנו חייבים לייצר גירוי, תחושה וצפייה אצל הקונה, כך שירגיש בעת הקנייה את אותה תחושה שירגיש ביום כניסתו לדירה. זוהי הפעם הראשונה בישראל, שחברת קד"מ מבצעת עבור חברת נדל"ן פעילות המגיעה מעולמות של מותגים גדולים בתחום הסלולר, לייף סטייל ופיננסים".