נועם מנלה: "עולם התקשורת השיווקית והעסקית באינטרנט חייב להתבגר"

מנלה, עד לאחרונה מנהל המיתוג העולמי של אפריקה-ישראל שותף ומריץ כרגע יחד עם שלמור-אבנון-עמיחי מיזם שיווקי באינטרנט שכבר השיג מספר לקוחות גדולים
משה בנימין |

נועם מנלה, לשעבר מנהל מחלקת הפלנינג של שלמור-אבנון-עמיחי ועד לאחרונה מנהל המיתוג העולמי של אפריקה-ישראל חבר שוב לאנשי שלמור ומריץ בימים אלו יחד איתם כשותף מיזם שיווקי באינטרנט. המיזם החדש מנוהל על-ידי אדם אבנון משלמור-אבנון-עמיחי המשמש אף הוא כשותף ומועסקים בו כ-10 עובדים. תפקיד סמנכ"ל הקריאייטיב של החברה מאויש על-ידי אייל כרמי. כרגע נמצא המיזם בתקופת הרצה ראשונית ועובד כבר מול מספר לקוחות מאוד גדולים מהמגזר הפיננסי ומעולם התקשורת אך פעילותו מוצנעת ברמה התקשורתית ובינתיים הוא עובר מפה לאוזן. נועם מנלה אומר היום (ב) לאייס: "עולם התקשורת השיווקית והעסקית באינטרנט חייב להתבגר. אנחנו נמצאים בעצם בפתחו של עידן חדש של העולם האינטרנטי. עד עכשיו הוא היה סייד קיק וכיום הוא פלטפורמה עסקית שיווקית ואסטרטגית. הוא צריך כעת לעבור שלב מעולם הגימיקים לחשיבה שהיא הרבה יותר עסקית ושיווקית, לעולם של ננו-סגמנטציה המכיל בתוכו המון הזדמנויות ולשם אנחנו מכוונים". יוזכר עוד כי, ספרו של מנלה 'הקוד היצירתי' העוסק בפרסום וביצירתיות בתחומים שונים בשילוב תיאוריות מדעיות תורגם לאחרונה לאנגלית וישווק בחו"ל. בנוסף לזאת מנלה עוסק גם במתן הרצאות לגופים שונים בארץ ובעולם כאשר התמחותו נוגעת לאופן ההעברה וקליטת המסרים על-ידי המוח.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה