קמפיין התוכן השיווקי של גיתם עם בנק הפועלים עלה כפיינליסט בתחרות מידאס

תחרות מידאס היא התחרות הבינלאומית היחידה לפרסום בקטגורית הפיננסים. השת"פ היה בין בנק הפועלים לסדרה משפחה חורגת של אלון גל
משה בנימין |

משרד הפרסום גיתם BBDO נכנס כפיינליסט בתחרות מידאס עם עבודת התוכן השיווקי בין בנק הפועלים לסדרה משפחה חורגת. תחרות מידאס היא התחרות הבינלאומית היחידה לפרסום בקטגורית הפיננסים. פעילות התוכן השיווקי בין בנק הפועלים בסדרה "משפחה חורגת", נהגה ונוהל במשך 4 שנים על-ידי חברת התוכן של גיתם Content BBDO. על המהלך חתום גולן פרצר המנהל את BBDO Content והקים את החטיבה לפני יותר משבע שנים. השת"פ בין הצדדים נולד עוד בשלב ההפקה בתקופה בה עמד בנק ישראל להודיע על שינוי שיטת האוברדראפט שהייתה נהוגה בארץ. במסגרת הפעילות היו בין השאר ליהוק של יועצת בנק פועלים בתכנית, מיתוג נראות התכנית, סדנאות של אלון גל וצוות מאמניו ללקוחות בנק הפועלים, פינות תוכן צמודות תכנית עם טיפים בנקאים ועוד.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה