אולי לוזון יזרוק מילה לפלאטיני? אופ"א מחפשת משרד פרסום לליגת האלופות

האם נראה נציגות ישראלית נוספת בליגת האלופות? אופ"א המרכזת בידיה את טורנירי הכדורגל האירופי מחפשת משרד פרסום שיטפל בבריף הפן-אירופי
משה בנימין |

אופ"א - ארגון הכדורגל האירופי המרכז בידיו את טורנירי הכדורגל המובילים באירופה, ליגת האלופות והליגה האירופית מחפש בימים אלו משרד פרסום אשר יטפל בתקציב הפרסום הפן-אירופי. יוזכר כי בראש הארגון עומד מישל פלאטיני, כוכב הכדורגל הצרפתי לשעבר אשר לו קשרים אישיים טובים עם אבי לוזון יו"ר התאחדות הכדורגל בישראל. באופן טבעי, מספר סוכנויות פרסום לונדוניות כבר זכו לפניות מטעם אופ"א במטרה לטפל בתקציב אשר אמור ככל הנראה לשלב בין פעילות פרסומית ופעילות מיתוגית של הארגון אופ"א והתחרויות השונות אותן הוא מוביל. צורת העבודה של אופ"א כרגע היא של התקשרות עם משרדי פרסום בהתאם לפרוייקטים משתנים. ההתמקדות בין השאר היא על מהלכים ניסיוניים ועבודת פרסום בגזרת הדיגיטל. בשנה שעברה מינתה אופ"א את סוכנות הפרסום Iris הצעירה (פעילה מ-1999) לטפל בקמפיין ראשוני וניסיוני המקדם את גמר ליגת האלופות. בפברואר השנה ביצעה אופ"א שינוי ארגוני במחלקת השיווק והתקשורת כאשר ראש המחלקה בעשר השנים האחרונות פיליפ לה-פלוק עזב את המשרה. במקומו של לה-פלוק מונה לתפקיד גיא-לורן אפשטיין, בעברו, איש שיווק בפיפ"א. פעילות פרסומית בגזרה האירופית אינה דבר זר למשרדי הפרסום בישראל. רק לאחרונה זכו באומן-בר-ריבנאי בפרס הראשון בתחרות M&M בלונדון עבור קמפיין בינ"ל לקוסובו בו מיתגו את המדינה תחת הקונספט "קוסובו, האירופאים הצעירים". הקמפיין נע סביב תושביה הצעירים של מדינת קוסובו שאוכלוסיותה היא הצעירה באירופה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה