TV

אבות קמפיין 'בשבקין-אלירז' מדברים למצלמה: "עם הכבלים פה אפשר לחבר את אילת וק"ש, המורכבות היא עצומה"

גדעון עמיחי, זאב גרובר ואלעד קופרמן מדברים כם כתב הפרסום של אייס, בוקר הקמפיין שנפתח תחת שמש לוהטת. 86 אלף הצבעות גולשים נרשמו ו-37 אלף איש כבר צפו בקטעים באתר דפי זהב. צפו בוידאו ...
משה בנימין |

מתחם המרינה בהרצליה נכבש הבוקר על-ידי עולם הריאליטי בהובלת בשבקין ואלירז כוכבי הישרדות והאח הגדול. האנשים שגרמו לכל הקמפיין הזה לקרום עור וגידים הם גדעון עמיחי משלמור אבנון עמיחי - משרד הפרסום המטפל בדפי זהב, זאב גרובר, סמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי של דפי זהב ואלעד קופרמן מנכ"ל קופרמן הפקות. שלושת קברניטי המהלך עמיחי, גרובר וקופרמן הסתובבו משעות הבוקר במתחם בעיניים פקוחות ובוחנות כדי לראות כיצד הפרוייקט היומרני שלהם מתפתח כאשר במקביל הם מתעדכנים באופן שוטף על הנעשה באינטרנט ובשאר המדיות המלוות את המהלך. המספרים לעת עתה עומדים על 2000 צופים בו זמנית באתר דפי-זהב, כ-37,000 צופים (יוניקים - שונים) בסה"כ מתחילת השידור וכ-86 אלף הצבעות גולשים, זאת במקביל למתחם בהרצליה המלא בקהל. יוזכר כי אין הגבלה להצבעה אחת לגולש. האנשים מאחורי הקמפיין - ראיון תמונת המתחם בשעות הערב

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה