TOP5 חוגג חמישייה: רומנים נופלים מהגג, בנות יענה אלימות וישבנים ענקיים

הפעם אנחנו מפנקים אתכם ב-1+5 לכבוד חגיגות החמש של מדור TOP5 באייס. לפניכם מקבץ הפרסומות ה-5 בשיתוף משרד הפרסום 'ראובני פרידן' המרכז את מהלכי השיווק ופרסום המובילים בעולם - כנסו כנסו ...
משה בנימין |

TOP5 - המדור החדש של אייס וראובני-פרידן חוגג את השבוע החמישי ליציאתו לאוויר העולם. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. בהם יהיו כאלו שיגרמו לכם להשתאות, לגחך מתוך הסכמה או סתם יעוררו בכם השראה ליצירה ורצון לפטר את איש הקריאייטיב שלכם שאף פעם לא יגיע לרמה הזו. השבוע לכבוד חגיגות החמש החלטנו לפנק אתכם ב-1+5, תהנו. למקבץ TOP5 הראשון: לחצו כאן למקבץ TOP5 השני: לחצו כאן למקבץ TOP5 השלישי: לחצו כאן למקבץ TOP5 הרביעי: לחצו כאן INTEL INSIDE מי לא מכיר את ה"לוגו הקולי" של אינטל? מדובר באחת הנעימות המזוהות ביותר בעולם, אז תראו מה קורה שהחברה החליטה לעשות תחרות אקסטרים בין החטיבות השונות הפזורות בעולם ליצירת אותה מנגינה. זה התחיל בירי של עובדים פיניים מתוך תותחים: ונגמר בזריקת עובדים רומנים מהגג: THE AXE EFFECT המותג AXE לוקח על עצמו משימה שאפתנית, עזרה לכל גבר בתהליך החיזור, בקמפיין החדש מנסים להמחיש זאת פעם נוספת. כדי להוכיח שהדרך המהירה והפשוטה ביותר לכבוש בחורות היא שימוש בתרסיס הגוף של AXE, גייסו צמד חברים, ג'וליוס וטריי, שיטוסו סביב העולם ויבחנו את התאוריה הזאת על בשרם. לסרטים הנוספים בסדרה לחצו כאן KICK ASS בהשקת הקמפיין חדש לליין הסניקרס של דיזל השאירו את הזירה הספורטיבית לנייקי ואדידס והלכו על מיצוב חצוף ברוח המותג, הקונספט ברור ומדבר בעד עצמו: "Not made for running. Great for kicking asses" לאתר הקמפיין והסרטים הנוספים לחצו כאן PLAY THE IMPOSSIBLE מהלך ויראלי נוסף מז'אנר סרטי האסונות, והפעם מ- LG לרגל השקת נגן ה- BLU-RAY החדש בטכנולוגיית התלת מימד. כדי להמחיש את איכות התמונה, הצליל וחווית הצפיה הריאליסטית, לונדון נאלצה להיפרד מאחד האייקונים הבולטים שלה - הלונדון איי... THE ULTIMATE DRIVING MACHINE בתחרות שבין שלושת מותגי הרכב הגרמניים הנחשקים ביותר ישנם כללי משחק ברורים ולכל מותג יש סיפור ברור ועקבי: מרצדס היא יצירת אומנות יוקרתית, אודי היא יהלום טכנולוגי מתקדם וב.מ.וו היא מכונת הנהיגה האולטימטיבית. בסרט דוקו- ויראלי חדש של ב.מ.וו, היא מנסה לחזק את המיצוב הספורטיבי שלה בעזרת שימוש באייקון המוטורי הנחשק מכולם, פרארי. דרך סיפורו של בחור בשם אלכס ג'נסן, היא מנסה להוכיח שבזירת הרכבים הספורטיביים יש לה מה להגיד מול הטובות ביותר, תחליטו אתם אם קניתם את זה... ומבצע 5+1 לכבוד החגים, כדי לעזור לכם להעביר את הסופ"ש הארוך עם GOOGLE MOBILE תוכלו לקבל פרטים על כל דבר שתרצו ונמצא באזור שלכם מבלי לציין את מיקומכם, רק תגידו והמכשיר כבר יעשה את השאר, לדוגמא אם בא לכם פיצה, פשוט תגידו פיצה...כדאי לראות עד הסוף להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק לחצו כאן ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה