TOP5 חוגג חמישייה: רומנים נופלים מהגג, בנות יענה אלימות וישבנים ענקיים

הפעם אנחנו מפנקים אתכם ב-1+5 לכבוד חגיגות החמש של מדור TOP5 באייס. לפניכם מקבץ הפרסומות ה-5 בשיתוף משרד הפרסום 'ראובני פרידן' המרכז את מהלכי השיווק ופרסום המובילים בעולם - כנסו כנסו ...
משה בנימין |

TOP5 - המדור החדש של אייס וראובני-פרידן חוגג את השבוע החמישי ליציאתו לאוויר העולם. המדור מציג לפניכם אחת לשבוע, מידי יום חמישי 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. בהם יהיו כאלו שיגרמו לכם להשתאות, לגחך מתוך הסכמה או סתם יעוררו בכם השראה ליצירה ורצון לפטר את איש הקריאייטיב שלכם שאף פעם לא יגיע לרמה הזו. השבוע לכבוד חגיגות החמש החלטנו לפנק אתכם ב-1+5, תהנו.

למקבץ TOP5 הראשון: לחצו כאן

למקבץ TOP5 השני: לחצו כאן

למקבץ TOP5 השלישי: לחצו כאן

למקבץ TOP5 הרביעי: לחצו כאן

INTEL INSIDE

מי לא מכיר את ה"לוגו הקולי" של אינטל? מדובר באחת הנעימות המזוהות ביותר בעולם, אז תראו מה קורה שהחברה החליטה לעשות תחרות אקסטרים בין החטיבות השונות הפזורות בעולם ליצירת אותה מנגינה. זה התחיל בירי של עובדים פיניים מתוך תותחים:

ונגמר בזריקת עובדים רומנים מהגג:

THE AXE EFFECT

המותג AXE לוקח על עצמו משימה שאפתנית, עזרה לכל גבר בתהליך החיזור, בקמפיין החדש מנסים להמחיש זאת פעם נוספת. כדי להוכיח שהדרך המהירה והפשוטה ביותר לכבוש בחורות היא שימוש בתרסיס הגוף של AXE, גייסו צמד חברים, ג'וליוס וטריי, שיטוסו סביב העולם ויבחנו את התאוריה הזאת על בשרם.

לסרטים הנוספים בסדרה לחצו כאן

KICK ASS

בהשקת הקמפיין חדש לליין הסניקרס של דיזל השאירו את הזירה הספורטיבית לנייקי ואדידס והלכו על מיצוב חצוף ברוח המותג, הקונספט ברור ומדבר בעד עצמו: "Not made for running. Great for kicking asses"

לאתר הקמפיין והסרטים הנוספים לחצו כאן

PLAY THE IMPOSSIBLE

מהלך ויראלי נוסף מז'אנר סרטי האסונות, והפעם מ- LG לרגל השקת נגן ה- BLU-RAY החדש בטכנולוגיית התלת מימד. כדי להמחיש את איכות התמונה, הצליל וחווית הצפיה הריאליסטית, לונדון נאלצה להיפרד מאחד האייקונים הבולטים שלה - הלונדון איי...

THE ULTIMATE DRIVING MACHINE

בתחרות שבין שלושת מותגי הרכב הגרמניים הנחשקים ביותר ישנם כללי משחק ברורים ולכל מותג יש סיפור ברור ועקבי: מרצדס היא יצירת אומנות יוקרתית, אודי היא יהלום טכנולוגי מתקדם וב.מ.וו היא מכונת הנהיגה האולטימטיבית. בסרט דוקו- ויראלי חדש של ב.מ.וו, היא מנסה לחזק את המיצוב הספורטיבי שלה בעזרת שימוש באייקון המוטורי הנחשק מכולם, פרארי. דרך סיפורו של בחור בשם אלכס ג'נסן, היא מנסה להוכיח שבזירת הרכבים הספורטיביים יש לה מה להגיד מול הטובות ביותר, תחליטו אתם אם קניתם את זה...

ומבצע 5+1 לכבוד החגים, כדי לעזור לכם להעביר את הסופ"ש הארוך

עם GOOGLE MOBILE תוכלו לקבל פרטים על כל דבר שתרצו ונמצא באזור שלכם מבלי לציין את מיקומכם, רק תגידו והמכשיר כבר יעשה את השאר, לדוגמא אם בא לכם פיצה, פשוט תגידו פיצה...כדאי לראות עד הסוף

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק לחצו כאן

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בחור במכולת, נוצר באמצעות AIבחור במכולת, נוצר באמצעות AI

הפתעה - "צעירים בארץ עם ידע פיננסי טוב מהמבוגרים"

בניגוד למדינות ה-OECD שבהן המבוגרים בעלי אוריינות פיננסית שעולה על הצעירים, בישראל זה הפוך - כך קובע מחקר של בנק ישראל 

מנדי הניג |

מחקר חדש של בנק ישראל מגלה כי למרות שהממוצע הארצי של אוריינות פיננסית בישראל דומה למדינות ה-OECD, הפערים הפנימיים בין קבוצות האוכלוסייה גדולים משמעותית. בחברה הערבית קיימת בעיה חריפה במיוחד, עם ציון של 54 נקודות בלבד לעומת 67 נקודות בקרב יהודים לא-חרדים - פער של כמעט 13 נקודות שמעיד על חסמים מבניים.

מחקר מקיף שנערך אשתקד במסגרת הסקר החברתי של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשיתוף עם בנק ישראל, בחן את רמת האוריינות הפיננסית בקרב 4,586 אזרחים בוגרים. התוצאות מצביעות על כך שבעוד המדד הכללי של אוריינות פיננסית בישראל הסתכם ב-64 נקודות - זהה לממוצע מדינות ה-OECD - קיימים פערים מובהקים בתוך החברה הישראלית.

"רמת האוריינות הפיננסית בישראל דומה לממוצע מדינות ה-OECD, ולא נמצאו פערים בין ישראל לממוצע ה-OECD במדד הכולל והן ברכיביו השונים", כותבים החוקרים ספי בכר, מאיה הרן רוזן ורמסיס גרא. עם זאת, הם מזהירים כי "קיימים פערים מובהקים באוריינות הפיננסית בין קבוצות האוכלוסייה בישראל: יהודים לא-חרדים זוכים לציונים הגבוהים ביותר, ואילו בחברה הערבית הציונים נמוכים גם לאחר פיקוח על משתנים שונים".

החברה הערבית: פער שלא נעלם גם אחרי התחשבות בגורמים דמוגרפיים

במדד הכללי של אוריינות פיננסית, האוכלוסייה הערבית קיבלה ציון של 54 נקודות בלבד, לעומת 67 נקודות ביהודים לא-חרדים ו-62 נקודות בחרדים. "בהשוואה בין קבוצות אוכלוסייה נמצא, כי בחברה הערבית קיים פער שלילי ומובהק בשני משתני התוצאה, גם לאחר שליטה על מאפיינים דמוגרפיים ורמת ידיעת השפה העברית", מציין המחקר. "ממצא זה מצביע על קיומם של חסמים נוספים בחברה הערבית, בדומה לממצאים של הצוות הבין-משרדי לגיבוש תוכנית לאומית להגברת ההכלה הפיננסית".

הנתונים מראים כי רק 13% מהאוכלוסייה הערבית עוברים את סף המינימום של 70 נקודות שנקבע על-ידי ה-OECD כציון הנדרש להתנהלות פיננסית מיטבית, לעומת 53% ביהודים לא-חרדים. בידע הפיננסי - הבנת מושגים כמו אינפלציה, ריבית ופיזור סיכונים - הציון של הערבים עמד על 20 נקודות בלבד, לעומת 31 נקודות ביהודים לא-חרדים.