משעות הבוקר (עדכון): 59 אלף הצבעות לקמפיין בשבקין-אלירז של דפי-זהב

(עדכון) קמפיין הריאליטי החי יצא לדרכו. ההצבעה במיני-סייט של דפי-זהב אינה מוגבלת בהצבעה אחת לגולש - דפי זהב מדווחים על 29 אלף 'יוניקים'
משה בנימין |

המהלך השיווקי של דפי-זהב בהובלת משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי וחברת ההפקות קופרמן הפקות יצא לדרכו משעה 9:00 בבוקר במרינה בהרצליה. ההפקה המיוחדת שכוללת עשרות אנשי צוות של שלושת הגופים ומועברת בשידור חי על-ידי מספר גופים מיועדת בעיקר להזרים תנועת גולשים לאתר של המותג דפי-זהב.

לאייס נודע כי מתחילת הבוקר ועד לשעות הצהריים נרשמו כ-28,000 הצבעות לבשבקין ואלירז שמתחרים ביניהם במשימות שונות לאורך היום, בשידור חי על שלט החוצות לעיני צופים בבית והקהל במתחם עצמו שמיועד ל-2000 איש. המספרים האחרונים מדברים על כ-59 אלף הצבעות (נכון לשעה 17:00) אשר מגיעים לדברי דפי-זהב מכ-29,000 'יוניקים' (גולשים ייחודיים) שהצביעו למעשה בממוצע, כל אחד פעמיים. רוב הצבעות הגולשים מגיעות מכיוון המיני-סייט של דפי זהב אשר הוקם במיוחד לטובת הקמפיין. מספר ההצבעות אמנם מרשים אבל בבדיקה באתר נמצא כי ההצבעה אינה מוגבלת לפעם אחת עבור גולש כך שכל גולש יכול להצביע עשרות פעמים וקרוב לוודאי שהמספר הריאלי של המצביעים הוא נמוך ממספר ההצבעות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה