שטרית מדיה גרופ יטפלו בתקציב הפרסום של קבוצת כפר השעשועים
משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ בבעלות רות שטרית, זכה בתקציב הפרסום של רשת כפר השעשועים מקבוצת BEE. רשת כפר השעשועים המונה כ- 83 סניפים בפריסה ארצית, הינה הרשת הגדולה בישראל לצעצועים, משחקים, מכשירי כתיבה ומוצרי פופ. הרשת חולשת על נתח שוק של כ-40% משוק הצעצועים בישראל המוערך בכ-600 מיליון שקל.
לדברי אתי כהן מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "אנו גאים מאד כי רשת כפר השעשועים בחרה בנו להיות שותפים באתגרים הרבים העומדים בפנייה, ולקחת חלק מרכזי במהלכים העסקיים והאסטרטגיים לפיתוחה העתידי של הרשת".
לדברי שמוליק אנג'ל, מנכ"ל קבוצת BEE: "שטרית מדיה גרופ נבחר לטפל בתקציב הרשת בשל ניסיונו הרב והתמחותו בתחום הקמעונאות. ההצלחה של SMG בהובלת מהלכי פרסום ומיתוג רחבי היקף הציבה אותו כבחירה אסטרטגית מבחינתנו".
משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ (SMG ) מטפל בתקציבי הפרסום של רשת הרבוע הכחול, סוגת, פיצה האט, דור אלון, אלונית, AM:PM, דרך ארץ, רבוע כחול נדל"ן ועוד.