TOP5: לובשי DIESEL טיפשים, הודים שצוחקים על גמדים וציוצי טוויטר מרגשים

שבוע נוסף עבר ולפניכם מקבץ סרטונים חדש במדור TOP5 של אייס בשיתוף משרד הפרסום 'ראובני פרידן' המביא לכם מדי חמישי את 5 המהלכים הבולטים בשיווק ופרסום מסביב לעולם. כנסו כנסו ...
משה בנימין |

מדור חדש ועשיר בתובנות עולה לאוויר באתר אייס, בשיתוף עם מחלקת האסטרטגיה של משרד הפרסום ראובני-פרידן. אחת לשבוע נציג בפניכם 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. בהם יהיו כאלו שיגרמו לכם להשתאות, לגחך מתוך הסכמה או סתם יעוררו בכם השראה ליצירה ורצון לפטר את איש הקריאייטיב שלכם שאף פעם לא יגיע לרמה הזו.

למקבץ TOP5 הראשון: לחצו כאן

למקבץ TOP5 השני: לחצו כאן

למקבץ TOP5 השלישי: לחצו כאן

Be Stupid אחרי שכבר הבאנו לכם בשבועות הקודמים טעימה מכמה מהלכים תחת הקונספט "BE STUPID" של דיזל החלטנו להביא את הסרטון בו מתוארת הפילוסופיה מאחורי הרעיון.

בהמשך למהלך ה- FACEPARK משבוע שעבר, ביצעה דיזל מהלך נוסף המשלב בין האונליין לאופליין, במסגרתו קראה לאנשים לחשוף את הטיפשות של החברים שלהם על גבי שלטי הענק בכיכר פיקדילי בלונדון. כל אחד יכול להיכנס לאפליקציית הפייסבוק, להעלות תמונות טיפשיות של חברים ולפרסמם ישירות מול עשרות אלפי העוברים והשבים. בנוסף האפליקציה מאפשרת לייצר סרטון אישי ולפרסמו בדף הפייסבוק של המשתמש.

לעמוד האפליקציה לחצו כאן

סרטון מכיכר פיקדילי בלונדון

What will your Nokia do for you? נוקיה נאבקת בשנים האחרונות בכדי להשיב לעצמה את מקומה כמובילת קטגוריית הסלולאר, לאחר שאיבדה מכוחה לטובת האייפון, בלקברי ואנדרואיד. כדי לנסות ולחזק את מעמדה ולתת פייט למתחרות יוצאת Nokia במהלך שמחזק את העליונות הטכנולוגית, הנחשקות והרלוונטיות שלה ממקום מלא השראה. בהשקת סמארטפון ה- N8, היא לא מדברת על הפיצ'רים של המכשיר אלא על מה שאפשר לעשות איתם ומאתגרת אותנו לדמיין, ליצור ולחוות את המותג ממקום אחר.

המהלך מלווה בסיסמה: It's not technology, it's what you do with it

The Educators אחרי קיץ של "בטן גב" הגיע הזמן לחזור לעניינים. לקראת פתיחת שנת הלימודים בארה"ב, תקופה שכידוע מלווה בפעילות ספורטיבית רבה מצד התלמידים/סטודנטים, נייקי חוברת לרשת FOOTLOCKER ולוקחת על עצמה את תפקיד ה"מחנך" כדי להחזיר את כל אותם "העצלנים" למסלול... חוזרים לכושר חברים...

Little people, Big idea קשה לכם להתכופף ולהרים את המוצר שאתם רוצים מהמדף התחתון? הראש ההודי חשב על פתרון יצירתי. במהלך מלא engagement של חברת התרופות GSK לקידום תרופה חדשה נגד כאבי גב Iodex, נעשה שימוש ב- "brand butlers" בדמותם של "אנשים קטנים" שבאים לסייע לצרכנים. המהלך היה מוצלח ביותר והביא לעליה של 15% במכירות כבר בחודש הפעילות הראשון, "פוליטיקלי קורקט"?...אתם תחליטו

A new bird a new experience הרשתות החברתיות הופכות להיות חלק בלתי נפרד מהיומיום שלנו, בכל רגע בכל מקום. טוויטר יוצאת בקמפיין ראשון המשיק את השדרוג שעברה, אם לא הספיקו לכם 140 תווים, מעכשיו כל טוויט הוא פתח לעולם תוכן שלם.

להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק-לחצו כאן

להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק-לחצו כאן

ניהול הפרויקט על-ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה