פרסום ראשון

שלמור-אבנון-עמיחי וקופרמן יציגו את קמפיין בשבקין-אלירז בפסטיבל מיפ

משרד הפרסום וחברת ההפקות שעומדות בשת"פ מאחורי קמפיין הריאליטי החי של אלירז מול בשבקין ינסו לעניין את השוק העולמי ברעיון בפסטיבל תכני הטלוויזיה שיתקיים בצרפת
משה בנימין |

האם אלירז שדה ירחיב את תהילתו המקומית לאירופה או שמא בשבקין יהפוך לשם שגור על שפתיהם של חברות ההפקה הגדולות בחו"ל?

שלמור-אבנון-עמיחי וקופרמן הפקות שארזו ותפרו עבור דפי-זהב את קמפיין הריאליטי החי במסגרתו יתמודדו, מנצח הישרדות, בשבקין מול מנצח האח הגדול אלירז בתחרות משימות, במהלך יום רצוף על שלט חוצות בהרצליה, יציעו את הרעיון החדשני לשוק העולמי בפסטיבל מיפ שיתקיים בצרפת בעוד כשבועיים בקאן, צרפת.

פסטיבל מיפ המחולק לקטגוריות שונות, ביניהם מיפ-פורמטס המיועד במיוחד לפורמטים טלוויזיונייים חדשים נערך כאמור בקאן, צרפת - מקום שאינו זר לגדעון עמיחי שכבר חזר משם עם כמה מדליות זהב מתחרות הפרסום המתקיימת שם מידי שנה. בעוד כשבועיים יערך פסטיבל מיפ-קום עבור תכני טלוויזיה אליו יסעו שלמור-אבנון-עמיחי וקופרמן הפקות שם ינסו לעניין את קהילת הטלוויזיה וההפקות הבינלאומית ברעיון אותו פיתחו.

בפסטיבל יציגו משרד הפרסום וקופרמן את הפורמט החדשני כאשר לדבריהם זו הפעם הראשונה בעולם בה שני מנצחים של תוכניות ריאליטי מובילות כמו הישרדות והאח הגדול משתתפים יחד בהפקת ריאליטי חיה ואינטראקטיבית. בימים אלו שוקדים שני הצדדים על תיעוד הרעיון ותהליך הפקתו בטרם יגישו אותו לפסטיבל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה