חברת ההפצה של סוני העולמית תפיץ את הפורמט הישראלי Wrong numbers

ענף הפורמטים הישראלים ממשיך לקצור פירות. 'תנין הפקות' שחתומה על 'המשדרגים', מכרה באמצעות סוני אופציות לפורמט החדש ל-5 מדינות
אלכסנדר כץ |

חברת 'תנין הפקות וטלוויזיה' חתמה על חוזה הפצה בינ"ל עם חברת ההפצה של סוני העולמית, עבור הפורמט לשעשועון הטלוויזיה בשם Wrong numbers אותו פיתחה. זו הפעם הראשונה שסוני מתקשרת עם חברת הפקות בישראל במטרה להפיץ פורמט שלה בעולם.

לאייס נודע כי נכון לשלב זה, מכרה סוני את האופציות לפורמט ל-5 מדינות, ארה"ב, קנדה, אנגליה, גרמניה והולנד, כאשר כל אופציה עומדת על בין 5,000 ל-10,000 אירו.

את Wrong numbers פיתחו הראל יוספסון, עדי גולן ומנכ"ל 'תנין הפקות' גילי גולן. במסגרת התוכנית ניגש מנחה השעשועון למתמודד אקראי ברחוב ומבקש 'לחטט' באנשי הקשר בטלפון הנייד שלו. לאחר שגילה עם מי אותו מתמודד מסוכסך, הוא מתבקש להתקשר אליו באותו רגע, להשלים עימו ולהציע לו להשתתף בשעשועון ולהרוויח יחד עד 100 אלף שקלים.

ב'תנין הפקות וטלוויזיה' טוענים כי עד כה עורר הפורמט התעניינות רבה בעולם, והחברה קיבלה מספר הצעות הפצה מחברות בעולם, אולם לבסוף בחרה בחרה בחברת סוני.

גילי גולן יצר בשנה האחרונה את התוכנית 'המשדרגים' יחד עם רודריגו גונזלס וסער ברודצקי, שמופץ על ידי אבי ארמוזה ו'ארמוזה פורמטס', כאשר הזכויות עליו נמכרו ל-25 מדינות והתוכנית עלתה לאוויר ב-5 מדינות, בהן רומניה וגאורגיה.

גילי גולן מסר בתגובה: "אני בהחלט נרגש מההישג שלנו. הוכחנו שאנחנו החברה המובילה בפורמטים טלוויזיוניים היוצאים מישראל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה