הסוכה של ענף הפרסום: מי מזמין את מי ומי האושפיזין שיחכו לו בכמה סוכות?
בימים כתיקונם, רובם לא הכי חברתיים שיש אבל בכל זאת מדובר בפרסומאים יהודים ובחג הסוכות מצווה לארח אושפיזין. מערכת אייס שאלה את אנשי הענף את מי הם היו רוצים להזמין לסוכה שלהם מענף הפרסום והם כמובן ענו מה שבא להם - התשובות לפניכם.
ספי שקד מענבר-מרחב-שקד היה מארח בסוכתו את: דייויד אדלשטיין - כדי להכניס קצת שיק לסוכה, אודי פרידן, משה ראובני, ניסים מויאל (המשנה ביהושע TBWA) - כי התגעגעתי וראובן אדלר כדי שילמד אותנו איך עושים אקזיט.
דורון טל מאידיאולוג'יק-פובליסיס: הייתי רוצה לארח את מיקי בר כי הוא אחד מאנשי הענף שיש הרבה מה ללמוד ממנו והוא גם תמיד לבבי ונעים שיחה לכולם. בנוסף - את ערן ארדן, תמיר יולביץ וברקו כי הם שייכים לדור שלי, דור הנפילים של סוף שנות ה-90, ויהיה כיף להריץ איתם נוסטלגיות. לא הייתי מארח את הדר גולדמן כי הוא היה מקלל אותי כל הזמן.
יורם דרורי וטובית שלומי (דרורי-שלומי) מארחים את חבריהם לענף ביחד: "היינו מארחים אצלנו את גדולי עולם הפרסום שלצערנו עברו מן העולם: נתחיל עם אליהו טל ואמנון אריאלי, שהתחילו כצמד טל-אריאלי, בסמוך לקום המדינה. נמשיך עם מרטין פנטון, איש הקריאייטיב החצוף והמבריק שהגיע מאנגליה והראה לכולנו מה זה ניהול קריאייטיבי גאוני ופורץ דרך. כמובן - גם את בוב אריו, שחי מחוץ למדינה אבל חתום גם הוא על פריצות דרך גם בקופי וגם בעיצוב.
שניים נוספים שהיינו מארחים הם בני דורנו: תרצה גרנות, אם כל הקופירייטינג בישראל, ולצידה דוד טמיר - האיש שחי פרסום באהבה גדולה עד יומו האחרון. בין החיים, היינו מארחים את אודי פרידן ודוד פוגל - שחיים, נושמים ועושים פרסום בכל רמ"ח איבריהם". בדיוק שבעה אושפיזין כמצוות החג.
דורי בן ישראל מה-MIZBALA: הייתי מזמין את אורי ארד רשף (פרומרקט) - שיפיק ת'סוכה. דני לוי (דני לוי תקשורת) - כי הוא יביא איתו בשר ואת אפרת אברמוב. ספי שקד (ענבר מרחב שקד) - כי הוא יביא את אישתו. ינון לנדנברג (אידיאולוג'יק) - כי מישהו צריך להעלות תמונות של הסוכה לפייסבוק + יביא את אישתו. אליאב אללוף (גלובס) - כי מה שווה תמונה של הסוכה בפייסבוק אם אין לה 200 לייקים. איתי צמיר (ערוץ 10) - בשביל שלא יהיה לי משעמם בסוכה. גדעון עמיחי (שלמור) - כי מישהו צריך לחבר את הסוכה כפעילות ללקוח ולהגיש אותה לקאן. גליקמן-נטלר-סמסונוב כנראה מרימים סוכה ענקית ויש מקום לכולם. הם מזמינים את: אילן שילוח, אייל חומסקי, יוסי לובטון, רמי שלמור, מודי כידון, רמי יהושע, אודי פרידן, יאיר גלר, גדעון עמיחי,טל בריקמן, ירון מרחב, יורם באומן, איריס בק.
תימור גורדון מארק אינטראקטיב: לא אהיה מקורי, פשוט אלה האנשים מהביזנס שאני מעריך ומחבב, הייתי שמח לאשפזן בסוכתי את: איריס בק, ספי שקד, ניסים מויאל, דורי בן ישראל, ערן גפן, אורי לברון, יהודה דובצקי.
ערן גרינברג מנכ"ל גורני אינטראקטיב: האושפיזין שלי הם הצוות של אדלר-חומסקי שעומד מאחורי הקונספט של הלוטו - 'תן לכדורים לסדר לך את החיים'.
גדעון עמיחי משלמור-אבנון-עמיחי: הייתי שמח לארח בסוכה שלי (אם הייתה) את טרטקובר, צבי לוין, יוסי למל, שרי סימן טוב, ורד מוסנזון ברוך נאה ופיליפ בולקיה, והרשימה עוד ארוכה.
ניב חורש, המשנה למנכ"ל בראובני-פרידן: אני מזמין את בטי דרייפר ( השחקנית ג'נוארי ג'ונס מ"ב) מ'מד-מן' ורק אותה, שאף אחד לא יפריע לנו.
גיא וינברגר, המשנה למנכ"ל בזרמון-גולדמן: לסוכה שלי הייתי מזמין את בוגובסקי מקריספין פורטר & בוגובסקי. הוא כוכב שביט שיצר בענף הפרסום מהפכה שחלחלה לכל העולם. הוא הרג את עולם הפרסום המודרני וברא עולם חדש, מפתיע וחדשני, שובב חד וקריאטיבי. הייתי מזמין גם את אמנון אריאלי שהקים את עולם הפרסום המודרני בארץ. הוא עומד מאחורי יסודות הענף והפרסום המקצועי והקריאטיבי.
עידו קריב, מנהל הקריאייטיב ביהושע TBWA: הנה כמה אושפיזין שהייתי שמח לארח בסוכה הוירטואלית שלי: קהל היעד - אותו גבראישה, בגילאי 25-54, כדי שאוכל לשאול אותו את מה שלא באמת שאלו אותו בכל הסקרים/קבוצות מיקוד: האם לוגו גדול ב15% עדיף בעיניו על קריאייטיב גדול, האם חזרה על שם המותג באמת יותר זכירה מהצעה שיווקית בלתי נשכחת, האם צילומי מזון נפלאים באמת מגרים את בלוטות הטעם כמו הסיפור הטוב שמריץ אותו לנסות מוצר ועוד ועוד ועוד.
הקופי הכי חדש בענף - לחזק את ידיו לגבי העתיד לבוא, להגיד לו שבסוף בסוף אנחנו לא ענף ציני וקר (שקר קטן אחד , שיהיה), לגרום לו להבין שאם הוא מוכשר ומאמין בעצמו יהיה בסדר. ארז ויוסי - TWENTY THREE - מה יש, רק לדה מרקר מותר לפרגן להם? המשפחה שלי אחרי החגים נתראה כנראה פחות, אז אם יש הזדמנות צריך לקחת אותה - חוץ מזה הם חלק משמעותי מענף הפרסום - הרבה יותר ממה שהם מאמינים.
תרצה גרנות ז"ל - להשלים את השיחה שקבענו וביטלתי כי לא היה זמן - בלי לדעת שבאמת לא היה זמן ואחרון חביב ניר לוי מנהל קריאייטיב במקאן - הרבה זמן לא יצא להיפגש נראה לי שהגיע הזמן לשבת על בירה או שתיים או קצת יותר, וזהו - שישה זה יותר מדי ביום האחרון ננוח קצת.