שבועיים אחרי קמפיין אפליקציית הריאליטי של אלירז שדה - כבר 65 אלף הורדות

חסידיו האדוקים של אלירז שדה הולכים אחריו באש, במים ובאפליקציה. מעריצי אלירז תיקנו לדפי זהב את הסלוגן בקמפיין בפייסבוק
משה בנימין |

אלירז שדה עושה את העבודה עבור דפי זהב - שבועיים לאחר עליית קמפיין הפרסום לאפליקציית הריאליטי החדשה של החברה בכיכובו של אלירז נרשמו למעלה מ-65,000 הורדות של האפליקציה מה-Appstore.

מחברת דפי-זהב נמסר עוד, כי בשירות הלקוחות של החברה ובעמוד הפייסבוק שלה נרשמות בכל יום כ-100 פניות ממעריצי אלירז המבקשים להתעדכן בהמשך פעילות הקמפיין, להציע הצעות ייעול ואף להצביע על טעויות. למשל, לטענת מעריצי אלירז הסלוגן שנבחר "אחויה תתקדם" שגוי וצריך היה להיות "אחונה תתקדם".

אפליקציית דפי זהב מאפשרת לחברה לאתר את מיקום הלקוח ולהציע לו גישה מהירה לקבלת פרטי העסקים, בעלי המקצוע והשירותים באזור בו הוא נמצא. באמצעות האפליקציה יוכל הלקוח ליצור עם העסקים קשר מהיר בטלפון בלחיצת כפתור, או לראות במפה כיצד להגיע אליהם. לבעלי מכשירים תומכים, מציעה דפי-זהב גם חוויית שימוש מעוצמת (Augmented Reality) - מכוונים את המצלמה לכיוון כלשהו ורואים את העסקים שנמצאים בכיוון זה ואת המרחק מהם.

הקמפיין עצמו, שמופק באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי וקופרמן הפקות, יימשך כשבועיים נוספים עם סרטון חדש המציג את התחרות הצפויה בין אלירז ובשבקין, זוכה התוכנית הישרדות. שני ענקי הריאליטי יתמודדו הפעם בקרב על אהדת הקהל וניצחון במשחק הריאליטי הראשון מסוגו בעולם. המשחק כולו משוחק בזמן אמת על-גבי שלט חוצות ענק שימוקם במרינה בהרצליה.

המשחק שילווה בשידור חי באתר האינטרנט של דפי זהב יתקיים ביום רביעי 28.9.10 החל בשעה 09:00 וילווה בהפנינג גדול הפתוח בחינם לציבור הרחב.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה