תקציב הפרסום של רשת הרהיטים 'אינדיאה קאזה', לגלר-נסיס פובליסיס
השנה העברית החדשה תשע"א נפתחה באופן חיובי עבור משרד הפרסום גלר-נסיס פובליסיס עם תקציב פרסום חדש במשרד. תקציב הפרסום של רשת הרהיטים 'אינדיאה קאזה'. התקציב בהיקף של כ-3 מיליון שקלים נמסר ללא מכרז, לאחר סדרת פגישות עם הנהלת המשרד. רשת אינדיאה קאזה נערכת לקראת מהלך מיצוב ובניית אסטרטגיה תקשורתית חדשה, תוך תכנון התאמת הסניפים למיצוב החדש. בנוסף מתכננת הרשת לפתוח מספר סניפים חדשים במהלך השנה הקרובה. מגלר נסיס פובליסיס נמסר כי הם רואים את תחילת העבודה עם רשת אינדיאה קאזה כאתגר שיווקי גדול, בפרט לקראת מהלך המיצוב מחדש שהרשת עומדת לעבור.
התקציב החדש שמגיע לידי גלר-נסיס פובליסיס אמור להמתיק במידת מה את הגלולה המרה של השנה החולפת בה איבד המשרד תקציבים משמעותיים כמו ויזה כ.א.ל שעבר ליהושע TBWA ו'הפניקס' שעברו לענבר-מרחב-שקד. ימים יגידו האם יצליחו בגלר-נסיס לאסוף תקציבים נוספים בתקופה הקרובה ולשוב למשקלם בענף בימיהם המוצלחים יותר לפני שנים אחדות.