יהושע TBWA מתכננים לעצבן אתכם ביום כיפור; תתחילו לספור לאחור
יום כיפור על כל המשמעויות הייחודיות שלו ותכונות האופי הבולטות יכול להוות הרמה מעולה להנחתה. הוא גם מופיע רק פעם בשנה כך שה'בילד-אפ' לקראת בואו הוא מהטובים שיש.
ביהושע TBWA החליטו השנה לא לתת ליום כיפור לעבור סתם כך ולכן חיפשו וחיפשו בין תקציבי החברה ומצאו את המותג עבורו אפשר לייצר משהו קריאטיבי בהקשר של הצום. במשרד ייצאו בכיפור הקרוב בקמפיין שיגרום לצמים מביניכם להזיל ריר במידה ואתם ברחובות ת"א. משרד הפרסום מעלה סרטון ניו-מדיה שנופל בדיוק לתוך חלומות ארוחות השחיתות המסורתיות של צאת כיפור בסירטון יראו שעון שסופר לאחור את הדקות עד צאת הצום תחת ויזואל של מקרויאל וכותרת: רעבים?
התובנה הצרכנית ברורה והרעיון יעלה בטח כמה חיוכים על פניהם של העוברים והשבים. עכשיו מה שנשאר לבדוק זה האם הטיזר הנחמד של יהושע TBWA יתרגם את עצמו לתורים ארוכים בסניפי מקדונלד עם צאת הצום. מה שבטוח - המותג ירוויח כמה נקודות זכות על ההומור המרענן.