יורו טקסטיל מעלה קמפיינים לנעלי אלדו וספרינג על קירות מגהמדיה
חברת שילוט החוצות מגהמדיה מעלה 2 קנמפיינים עבור נעלי אלדו ונעלי ספרינג מבית יורו טקסטיל. השת"פ בין חברת השילוט לחברת האופנה העמיק בקמפיין האחרון בכך שמגהמדיה קיבלה לידיה גם את רכש המדיה בטלוויזיה עבור נעלי ספרינג. הרכישה עצמה נעשתה דרך חברת 'מדיה פולס' של תומר עובדיה.
הקמפיין של מותגי הנעליים מציג את קולקציית חורף 2010/11. אלדו וספרינג מפיקים בחו"ל ופועלים בארץ ללא משרד פרסום. קמפיין הפרסום לקולקציית החורף ALDO 2010/11 יעלה בקירות מגהמדיה בפריסה ארצית בתקציב שנאמד ב-750,000 שקלים.
SPRING קמפיין פרסום קולקציית חורף 2010/11 יעלה כאמור בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ המוזיקה 24 בתקציב המוערך ב-500,000 שקל. קמפיין אלדו יהיה בשילוט חוצות עד ה-1 לאוקטובר וקמפיין ספרינג יויע ב-TV עד ה-5 לאוקטובר.
מגהמדיה הינם בעלי זיכיון לקירות בשבע ערים: באר שבע, אשדוד, ראשון לציון, גבעתיים, תל אביב, נתניה וחיפה.